۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
اختصاصی دی اسپورت؛

احسان پیرهادی:مردم مازندران لایق لیگ برتری شدن بودن

دی اسپورت:شاگران جواد نکونام که هفته های پایانی لیگ آزادگان را با استرس زیادی پشت سر گذاشته بودند ، در حالی  مسافر لیگ برتر شدند که توانستند با 6 گل راه اهن قعر نشین را در هم بکوبند.
کد خبر: ۷۸۰۴۱

به گزارش" دی اسپورت":شاگران جواد نکونام که هفته های پایانی لیگ آزادگان را با استرس زیادی پشت سر گذاشته بودند ، در حالی مسافر  لیگ برتر شدند که توانستند با 6 گل راه اهن قعر نشین را در هم بکوبند.احسان پیرهادی هافبک جوان و باانگیزه مازندرانی ها که فصل خوبی را در جمع قرمز پوشان سپری کرده بود، توانست با دوگل و یک پاس گل در دیدار مقابل زردپوشان،  لیگ را به پایان برساند و توانایی هایش را برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر به نمایش بگذارد.در این خصوص با بازیکن جوان ببرهای مازندران گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

 

تبریک،  نساجی هم لیگ برتری شد؟

واقعا خوشحالم . نمی دانم چطور باید از هوادارانی که در تمام فصل مارا حمایت کردند تشکر کنم. اما خداراشاکرم که توانستیم جلوی این مردم سربلند شویم. بدون شک مازندرانی ها لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند و این بیشتر از هر چیز دیگری من را خوشحال می کند که سال آینده یک تیم پر طرفدار دیگر هم به لیگ برتر اضافه می شود و جذابیت فوتبال ما را دو چندان خواهد کرد.

 

بازی پایانی را طوفانی به اتمام رساندید؟

به هر حال کار به بازی پایانی رسیده بود و ما  قبل از بازی با یکدیگر  ،هم قسم شدیم که این بازی فینال گونه را با قدرت پشت سر بگذاریم .خداراشکر که توانستیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و در نهایت راهی لیگ برتر شویم.





از خودت بگو در این بازی همه کار کردی؟

وظیفه هر بازیکنی تلاش برای موفقیت تیمش است من هم سعی کردم در کنار بچه ها به تیم کمک کنم خداراشکر که دو گل زدم و پاس گل هم دادم و شرمنده این مردم نشدم.

 

قرار دادت تمام شده؟

بله قرار دادم یک ساله بود.

 

برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

فعلا تصمیمی نگرفتم الان فقط از این صعود و خوشحالی مردم مازندران خوشحالم. اما من نساجی را دوست دارم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم .

 

مصاحبه : مرجان رهو