۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
در مسجد سلیمان داور را با قمه تهدید کردند

سامره : نساجی و خونه‌ به‌ خونه حریفان یکدیگر را تشویق می‌کردند

سرمربی تیم مس رفسنجان از شرایط لیگ یک انتقاد کرد و گفت اراده‌ای برای حل مشکلات وجود ندارد.
کد خبر: ۷۸۰۵۴

به گزارش"دی اسپورت"، علی سامره درباره لیگ یک و اتفاقاتی که در آن رخ داد گفت: همه از بیرون که به لیگ یک نگاه می‌کنند می‌گویند این لیگ کثیف است و در آن زد و بند وجود دارد. درحالی که این مسائل در جاهای دیگر هم هست. در کل من اهل ورود به این مسائل نیستم ولی باید بگویم که کسی هم به دنبال ورود به این قضایا نیست. شاید عده‌ای شعار بدهند و بگویند که مثلا می‌خواهیم کار را درست کنیم ولی این حرف‌ها فرمالیته هست و کسی نه حوصله و نه وقت برخورد با این چیزها را ندارد.

 

او درباره مصاف تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و تساوی با این تیم که در نهایت منجر به صعود تیم خوزستانی به لیگ برتر شد گفت: روز گذشته برابر این تیم به تساوی دو بر دو دست یافتیم. بازی دو بر صفر به سود حریف بود که ما دو گل زدیم و به یکباره فحاشی به داور شروع شد. یک فرد هم با قمه می‌خواست داور را تهدید کند که از زمین بیرون برده شد. متاسفانه خبرنگاران و رسانه‌ها هم خیلی به این بازی توجهی نداشتند. حریف‌مان استرس داشت و باید ما برنده می‌شدیم ولی اتفاقات خوبی رخ نداد و پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفتند. به اصفهانیان بعد از بازی گفتم هشت بازی سر ما را داوران بریدند و شما این یک بازی را خودت از نزدیک دیدی. واقعا این کارها درست است؟ که نگاهی به من کرد و چیزی جواب نداد. ما می‌توانستیم نفت مسجد سلیمان را به راحتی ببریم و هنوز در شوک اتفاقات روز گذشته هستم.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره بحث تبانی در لیگ یک که از سوی تیم خونه به خونه راه افتاده گفت: خیلی تمایلی به بحث در این زمینه ندارم ولی دو تیم نساجی و خونه به خونه به حریفان‌شان پیشنهاد دادند که مقابل تیم دیگر نتیجه بگیرد و به جایش یک پول خوب به آن‌ها بدهند. شاید در دنیا این اتفاق رخ دهد ولی در ایران این چیزها مرسوم نیست و می‌تواند عجیب باشد. متاسفانه من شنیده‌ام برخی تیم‌ها با برخی بازیکنان در طول فصل تماس‌هایی داشته‌اند ولی این چیزها قابل اثبات نیست. فضا کلا جالب نیست. فکر کنید سه روز به بازیکن زنگ می‌زنند و چون بازیکن هم حرفه‌یی نیست طبعا دچار مشکل می‌شود. بدبختانه برخی رسانه‌ها هم به جای دنبال کردن اخبار از سوی منابع مثق به شایعات در فضای مجازی توجه می‌کنند.

 

وی درباره مصاف استقلال و خونه به خونه گفت: معتفدم خونه به خونه، بادران و فجر سپاسی با توجه به بازی‌های‌شان می‌توانستند لیگ برتری شوند ولی قسمت بود نفت و نساجی صعود کنند. در کل فکر می‌کنم خونه به خونه به لحاظ انگیزه می‌تواند برای استقلال مشکل درست کند ولی اگر استقلال مثل بازی‌های اخیرش باشد به راحتی از سد این تیم می‌گذرد.

 

سامره در پایان درباره وضعیت لیگ یک گفت: کاش مسوولان لیگ یک به قیمت کتک خوردن داور و بازیکنان هم شده، مصمم باشند تا کار لیگ یک از یک جایی درست شود.

 

منبع : ایسنا