۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱
به بهانه صعود نساجي به سطح اول فوتبال ايران؛

لشگر مسئولان بي‌‌مسئوليت در تختي!

روز یکشنبه هواداران پرشور تيم فوتبال نساجي قائمشهر پس از ۲۴ سال حسرت و دوري، يكبار ديگر حضور خود در جمع بزرگان فوتبال ايران را جشن گرفتند. 
کد خبر: ۷۸۰۹۹

به گزارش"دی اسپورت"، روز یکشنبه هواداران پرشور تيم فوتبال نساجي قائمشهر پس از ۲۴ سال حسرت و دوري، يكبار ديگر حضور خود در جمع بزرگان فوتبال ايران را جشن گرفتند. در اين ميان نكته جالب حضور جمعي از مقامات ورزشي و سياسي استان مازندران در جايگاه ويژه بود. همان‌هايي كه درست يك فصل قبل از كمترين كمك‌هاي مادي و معنوي به نساجي خودداري كرده بودند تا بطري‌هاي آب‌معدني هر بار با آب شهري پر و تحويل بازيكنان داده شود. 

در آنروزها نه خبري از نمايندگان مردم اين خطه در مجلس بود، نه شهرداري قائمشهر تمايلي به كمك كردن داشت و نه استانداري مازندران تيمي به نام نساجي مي‌شناخت. 

قطعا محمود فكري بهتر از هر كسي مي‌تواند شرايط آنروزهاي نساجي را شرح بدهد. سرمربي تيم قهرمان اين فصل ليگ يك كه طي فصل گذشته مجبور بود براي پيش پا افتاده‌ترين خواسته‌هاي تيمش، به جاي حضور در تمرينات با امام جمعه شهر و مسوولان ورزش استان جلسات مكرر برگزار كند و البته هر بار در نهايت از دوستان دلسوز فوتبالي خود هزينه‌هاي ابتدايي تيم را طلب كند. 

امسال اما جمع دوربين‌ها جمع بود و احتمال صعود زياد؛ پس نياز بود چند مسوول دلسوز جايگاه‌هاي ويژه و حتي رختكن نساجي را تصرف كنند و خودي نشان بدهند. حالا وقت حسابرسي است؛ آقايان رضيان و ادياني بعنوان نمايندگان مردم اين خطه در مجلس حتما بايد پاسخ بدهند براي نساجي چه كرده‌اند كه امروز در موفقيت خودشان را سهيم مي‌دانند؟ چرا كه هوادار فهيم نساجي حتي امروز در اوج شادماني، تيره‌روزي‌ها و بي‌سروساماني‌هاي تيمش را فراموش نخواهد كرد. فراموش نخواهد كرد كه فصل گذشته، درست بعد از بازي با همين تيم راه‌آهن، اگر كمك يكي از دلسوزان ورزش استان كه حتي روز گذشته نيز از روي سكوها در كنار هواداران و نه از جايگاه ويژه بازي تيم محبوبش را به تماشا نشست نبود، حتي خبري از يك شام ساده هم نبود و بازيكنان بايد تا قائمشهر دندان روي جگر مي‌گذاشتند  و در كنار خانواده گرسنگي‌شان را برطرف مي‌كردند. آنروز كسي نبود، چون دوربين نبود. چون احتمال صعود نبود. ممنون كه مثل هميشه درست به موقع آمديد و در جشن و پايكوبي شركت كرديد. 

جاي شما در رختكن حسابي خالي بود؛ درست در كنار محمد عباس‌زاده، كه تيم ليگ برتري‌اش را ترك كرد و به نساجي آمد تا آرزوي مردم يك استان را برآورده كند. شما احتمالا همانقدر در اين پايكوبي سهم داريد!

 

منبع : بانک ورزش