۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

مشکل مهدی طارمی و پرسپولیس حل می‌شود

بر اساس توافقنامه امضا شده، طارمی هم متعهد شده بود که ۱۰۰ هزار دلار توسط خود این بازیکن به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.
کد خبر: ۷۸۱۵۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ زمانی که مهدی طارمی راهی لیگ ستارگان و تیم الغرافه شد، باشگاه قطری تعهد داد که مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. باشگاه الغرافه در دو نوبت با پرداخت‌های مبالغ ۲۵۰ هزار دلاری بدهی خود به پرسپولیس را تسویه کرد اما بر اساس توافقنامه امضا شده، مهدی طارمی هم متعهد شده بود که ۱۰۰ هزار دلار توسط خود این بازیکن به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.

با وجود آن که چند ماه از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس گذشته ولی هنوز این مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به حساب سرخپوشان واریز نشده است.

این در حالی است که طارمی وعده داده بود تا تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ این پول را پرداخت کند که چنین نشد. افزایش قیمت دلار طی هفته‌های اخیر باعث شد همه تصور کنند مهدی طارمی حاضر نیست این مبلغ را بپردازد!

خبردار شدیم مذاکرات میان باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی ادامه پیدا کرده و به زودی (شاید همین امروز و فردا) مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به حساب سرخپوشان واریز شود. با توجه به مشکلات انتقالات بانکی از خارج از کشور قرار است یکی از دوستان صمیمی و نزدیک مهدی طارمی مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را به صورت نقدی به حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. حالا که اسم مهدی طارمی وسط آمد، بد نیست به این مسئله هم اشاره کنیم که باشگاه الغرافه قطر پیشنهادی یک ‌سال و نیمه برای تمدید قرارداد به این ستاره ایرانی ارائه کرده است. مهدی طارمی با این پیشنهاد مخالفت کرده است چرا که به دنبال درخشش در جام جهانی روسیه و بازی در اروپاست. طبق قرارداد منعقد شده بین باشگاه الغرافه و مهدی طارمی این بازیکن می‌تواند در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه قطری از این تیم جدا شود.



ترند های روز