۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

یحیی زاده : با تمام توان مقابل اروند به میدان می رویم

مهاجم گیلانمهر فومن گفت : با تمام توان به مصاف تیم اروند خرمشهر خواهیم رفت چرا که تیم گیلانمهر فومن به دنبال فوتبال پاک و شرافتمندانه ای است
کد خبر: ۷۸۱۸۷

به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر فردا هفته پایانی دیدارهای لیگ دسته دوم پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین مسابقات گیلانمهر فومن در حالی باید مقابل اروند خرمشهر به میدان برود که نتیجه این بازی می تواند تاثیر زیادی روی معرفی تیم های صعود کننده داشته باشد. به همین دلیل با علی یحیی زاده، مهاجم گلزن فومنی ها تماس گرفتیم تا شرایط تیمش را از زبان وی جویا شویم.

 

علی یحیی زاده، مهاجم گیلانمهر فومن در مورد بازی هفته گذشته به خبرنگار «دی اسپورت» گفت : بازی بسیار خوبی بود که علیرغم نمایش مطلوبی که به نمایش گذاشتیم، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. من فکر می کنم با وجود اینکه خیلی بهتر از تیم حریف بازی کردیم ولی عدم کسب نتیجه لازم در این بازی، بی ارتباط با استرسی که بچه های ما به دلیل نیاز مبرم به امتیاز این مسابقه برای ماندن در کورس داشتند، نبود.

 

یحیی زاده در مورد حل شدن مشکلات مالی گیلانمهر گفت : تیم ما از ابتدای فصل مشکلات مالی زیادی داشت و با تغییر مالکیت تیم، اوضاع کمی بهتر شد ولی به دلیل حقوق معوق بازیکنان که از ماه های پیش وجود داشت، آقای صالح نتوانستند کل مشکلات را حل کنند و بازیکنان ما هنوز چند ماهی از حقوق شان را طلبکارند.

 

مهاجم گیلانمهر در مورد بازی برابر اروند که تاثیر زیادی روی سرنوشت صعود تیم ها دارد، گفت: تیم ما از هفته های ابتدایی با مشکلات زیادی دست به گریبان بود ولی با این وجود از بازی اول تمام تلاش مان را به کار گرفتیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در بازی آخر هم بدون شک همین روند را ادامه می دهیم. من و همه بازیکنان و کادرفنی  گیلانمهر تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا در بازی آخر هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

یحیی زاده ادامه داد: در ابتدا باید بگویم اینکه چه تیمی در نهایت صعود می کند، برای ما اهمیتی ندارد. ما حریف دست و پا بسته ای برابر اروند نخواهیم بود و تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا با یک بازی شرافتمندانه مقابل چشمان هوادارن مان بتوانیم با بهترین نتیجه ممکن زمین مسابقه را ترک کنیم تا حقی از تیمی ضایع نشود.

 

مهاجم فومنی ها در پایان گفت: در پایان دوست دارم از همه هواداران مان که در این چند ساله به بهترین شکل ممکن از تیم و بازیکنان حمایت کردند تشکر کنم و یک گلایه هم از مسئولین استان گیلان دارم که با وجود این همه استعداد در استان نمی توانند تیم هایی چون گیلانمهر، چوکا، داماش و ... را حمایت کنند تا بازیکنان استان که حرف های زیادی برای گفتن دارند به جای حضور در تیم استان خود، فوتبال را در استان های دیگر پیگیری کنند.



ترند های روز