۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

مرادی: تنها به سه امتیاز فکر میکنیم

بدون شک در دیدار برابر اروند با تمام قوا به میدان می رویم تا آخرین دیدار لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.
کد خبر: ۷۸۱۹۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ دسته دوم، گیلانمهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان اروند خرمشهر خواهد بود. به همین دلیل با میلاد مرادی، مهاجم فومنی ها تماس گرفتیم تا حال و‌ هوای تیمش را از زبان وی جویا شویم.

میلاد مرادی، مهاجم گیلانمهر در مورد بازی برابر استقلال جنوب به خبرنگار «دی اسپورت» گفت: بازی مقابل استقلال جنوب یکی از بهترین بازی هایی بود که ما امسال انجام دادیم، به طوری که کادرفنی حریف در پایان مسابقه به تمجید از تیم ما پرداختند ولی خب متاسفانه علیرغم برتری فنی در این دیدار نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و از جمع مدعیان صعود جدا شدیم.

مرادی در مورد بازی برابر اروند با بیان اینکه در این بازی تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، ادامه داد: بدون شک در دیدار برابر اروند با تمام قوا به میدان می رویم تا آخرین دیدار لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم. زیرا اعتقاد داریم که ما می توانستیم به لیگ یک صعود کنیم ولی مشکلاتی که در مسیر وجود داشت، موجب شد تا با وجود تمام شایستگی نتوانیم به هدف مان برسیم.

مهاجم فومنی ها ادامه داد: تیم ما هوادارانی دارد که در سرما و گرما از ما حمایت کردند، به همین دلیل به وجود اینکه هفته گذشته از جمع مدعیان جدا شدیم، بازیکنان و کادرفنی با انگیزه فراوان خود را برای بازی پیش رو آماده کرده اند و شک نداشته باشید که بهترین بازی مان را به نمایش خواهیم گذاشت.

مرادی در پایان گفت: تیم ما جدا از مشکلاتی که داشت بازی های خوبی را به نمایش می گذاشت ولی با رفتن آقای عاشوری و آمدن آقای اشجاری که جا دارد از هر دو این آقایان که تلاش بسیاری کردند تشکر کنم، در روند تمرینات ما وقفه ای یک ماهه افتاد که به نظر من بزرگترین ضربه را از این موضوع خوردیم، زیرا درست در روزهایی که همه به دنبال تقویت تیم و برگزاری اردو بودند تمرینات ما تعطیل شد و ههیچوقت نتوانستیم این عقب افتادگی را جبران کنیم. با آمدن آقای روانخواه، ایشان خیلی تلاش کردند که تیم را به شرایط پیش از تعطیلات برسانند که متاسفانه نشد و من فکر می کنم همانطور که سال گذشته مستحق صعود بودیم، امسال هم می توانستیم صعود کنیم که متاسفانه به هدف مان نرسیدیم.



ترند های روز