۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
در گفتگو با دی اسپورت؛

صادقیان : اگر شرایط مالی مان مانند اروند بود، چند هفته زودتر صعودمان را جشن می گرفتیم

بازیکن گیلانمهر فومن گفت : تیم های قوی تر از اروند خرمشهر نتوانسته اند گیلانمهر را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهند
کد خبر: ۷۸۱۹۶

عصر فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ دسته دوم، گیلانمهر در حالی میزبان اروند خرمشهر خواهد بود که از چهار بازی اخیر خانگی اش، سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.

 

سیروس صادقیان، مدافع گیلانمهر فومن در مورد عدم صعود این تیم به لیگ آزادگان به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما از ابتدای مسابقات با مشکلات مالی زیادی مواجه بودیم، به طوری که یک هفته مانده به پایان فصل بازیکنان مان زیر ۵۰ درصد دریافتی داشته اند ولی با این وجود بسیار امیدوار هستیم که آقای صالح با مدیریتی که دارند بتوانند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

 

صادقیان در مورد بازی با اروند خرمشهر گفت: نتیجه بازی فردا برای ما جنبه تشریفاتی دارد ولی برای چند تیم مدعی بسیار حائز اهمیت است. با این وجود همانطور که ما در طول هفته با جدیت تمرینات مان را پشت سر گذاشتیم، در این مسابقه با تمام توان به میدان می رویم تا مقابل چشم هواداران مان فصل را با یک نتیجه خیلی خوب به پایان برسانیم.

 

مدافع فومنی ها با بیان اینکه نتیجه بازی گیلانمهر و اروند برای خرمشهری ها بسیار مهم است، ادامه داد: اروند خرمشهر در طول فصل با بهترین امکانات و پشتوانه مالی به اینجا رسیده و به جرات می توانم بگویم که اگر تیم ما از نظر مالی به مانند حریف مان بود، اصلا نمی گذاشتیم که کار به روز پایانی بکشد و چند هفته زودتر صعودمان را جشن می گرفتیم.

 

صادقیان در پایان گفت: اینکه اروند فکر کند بازی آسانی مقابل ما پیش رو دارد، باید بگویم که در اشتباه هستند زیرا تیم های خیلی قوی تر از اروند نتوانستند در زمین ما امتیاز کامل کسب کنند و ما تنها به دنبال شاد کردن دل هواداران مان هستیم و به هیچ چیز دیگری نمی اندیشیم.



ترند های روز