۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

تونل افتخاری که به دستور «پیکه» ساخته شد

 مدافع بارسلونا درباره این که به اعضای کادر فنی تیمش گفته در پایان ال‎کلاسیکو برای آن‌ها تونل افتخار تشکیل دهند توضیح داده است.
کد خبر: ۷۸۲۶۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم فوتبال بارسلونا در حالی بازی ال‎کلاسیکو را برگزار کرد که از پیش قهرمانی‎اش مسجل شده بود و در چنین شرایطی در لیگ اسپانیا معمولا تیم حریف برای تیمی که قهرمان شده هنگام ورود به زمین بازی تونل افتخار تشکیل می‎دهد. اما رئال مادرید در این بازی این کار را نکرد و به همین دلیل اعضای کادر فنی بارسا خودشان این کار را کردند.

جرارد پیکه، مدافع آبی و اناری‎ها اما در پایان بازی درباره این اقدام از سوی اعضای کادر فنی تیمش این چنین توضیح داد: همه ما در باشگاه یک خانواده هستیم و رئال هم برای ما تونل افتخار تشکیل نداد، به همین دلیل من از اعضای کادر فنی خواستم تا برای ما تونل افتخار بسازند. در این شرایط از زمین بازی خارج شدیم.

بازیکنان بارسلونا زمانی که می‎خواستند زمین بازی را ترک کنند از تونل افتخار اعضای کادر فنی خودشان رد شدند تا روحیه بهتری هم داشته باشند و در ۳ بازی باقی مانده در این فصل مقابل تیم‎های ویارئال، لوانته و رئال سوسیداد هم نتیجه خوبی بگیرند.