۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

صبر هواداران پاس لبریز شد/ کلید پاس در دست شهردار!

هواداران پاس از ماه ها قبل و پس از سقوط تلخ تیمشان به لیگ سه، بازهم امید به بازگشت این تیم به لیگ 2 دارند و حالا در این هفته ها اخباری مبنی بر خرید امتیاز لیگ دو به گوش میرسد.
کد خبر: ۷۸۴۱۱

به گزارش دی اسپورت، زمزمه های خرید امتیاز از سوی پاس همچنان در حد حرف و حدیث پیش میرسد گویا کلید حل این سریال پرهیاهو به دست شهردار این شهر است.


عباس صوفی همزمان سکان ریاست هیات فوتبال استان همدان را در دست دارد و نگاه همگان به سمت اوست.

 

فردی که بواسطه استاندار همدان توانست به جمع بندی آرای لازم از سوی شورانشینان برای تصاحب کلید شهرداری برسد و از سویی فرد مورد وثوق استاندار هم به شمار می رود.

 

حالا ماموریت زنده نگه داشتن امیدهای هواداران برعهده اوست که تنها فوتبالی عضو هیات مدیره باشگاه پاس است.

 

یکی از نزدیکان باشگاه پاس در این باره گفت: از هفته های قبل ماموریت مذاکره با چند باشگاه برای خرید امتیاز را داشته ام و حالا منتظر تصمیم هیات مدیره هستیم.

 

این فرد که نخواست نامش فاش شود، اظهار کرد: جدی ترین گزینه برای خرید امتیاز لیگ 2 نیز نهایتا تا 48 ساعت دیگر به ما مهلت می دهد تا تکلیف

خرید را یکسره کنیم در غیر اینصورت باید قید لیگ دو را هم بزنیم.

 

وی افزود: انتظار داریم شهردار همدان که رئیس هیات فوتبال نیست هست در این یکی دو روز آتی با تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه پاس تکلیف را یکسره کند.

 

حالا تمام نگاه ها به سمت عباس صوفی است. شهرداری که به طور همزمان کلید هیات فوتبال را نیز در اختیار دارد و نزدیک ترین شخص به استاندار است.