۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
توضیح سرپرست باشگاه ملوان در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم؛

نصیری : ملوان مشکل حواله پول دارد/ هیچ صرافی این کار را انجام نمی‌دهد

سرپرست مستعفی باشگاه ملوان تایید کرد که اخطاریه فیفا مبنی بر احتمال کسر امتیاز از این تیم می‌گوید که برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی مشکل حواله کردن پول دارند.
کد خبر: ۷۸۵۱۱

به‌ گزارش"دی اسپورت"، با اخطاریه فیفا به باشگاه ملوان مشخص شده است که اگر این باشگاه در اسرع وقت بدهی دو بازیکن سابق خود یعنی زلاتکوفسکی و پاشنکو را پرداخت نکند، ملوان فصل آینده را با ۱۲ امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.

 

مهران نصیری، سرپرست مستعفی باشگاه ملوان در این رابطه اظهار کرد : نامه فیفا به باشگاه رسیده اما مشکل اصلی که وجود دارد بحث حواله کردن پول است. هیچ صرافی این کار را برای ما انجام نمی‌دهد. البته این مشکل باشگاه ملوان است و ما باید آن را بر طرف کنیم و مسئولیتی برای عهده فیفا یا بازیکنان نیست اما آنها باید نسبت به شرایط ارز در کشور اطلاعاتی داشته باشند. ما امروز به فیفا نامه زدیم و این موضوع را اطلاع دادیم. همچنین با هر دو بازیکن هم وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم شرایط پرداخت را به آنها توضیح داده و در نهایت بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

 

او ادامه‌ داد: با وکیل پاشنکو صحبت کرده‌ایم. او برای همکاری با ما ابراز تمایل کرده است. باز هم می‌گویم متاسفانه با توجه به نرخ ارز از هیچ طریقی نمی‌توانیم پول را به بازیکنان برسانیم و باید این کار را از طریق کانال‌های غیر رسمی انجام دهیم که این موضوع هم با توجه به این که ما یک باشگاه رسمی هستیم، قابل قبول نیست و نمی‌توانیم کار غیر قانونی انجام دهیم.

 

طبق اعلام نصیری باشگاه ملوان از ۳۱۳ هزار دلار بدهی به زلاتکوفسکی تا الان ۲۲۰ هزار دلار آن را پرداخت کرده است. همچنین مبلغ بدهی ملوان به پاشنکو بدون هزینه دادرسی ۱۰۷ هزار و ۸۰۰ دلار است اما خود بازیکن اعتقاد دارد این مبلغ ۱۳۰ هزار دلار است.

 

سرپرست باشگاه ملوان در مورد استعفای چند وقت پیش خودش و وضعیت حضورش در باشگاه ملوان تصریح کرد: هنوز با استعفای من موافقت نشده است. هیات مدیره به دنبال انتخاب مدیرعامل جدید است و تا زمانی که تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود، بنده از روی علاقه و تعهدی به شهرم و  باشگاه محبوبم دارم و از این رو وظایف خودم را تا مشخص شدن مدیرعامل جدید انجام خواهم داد.

 

منبع : ایسنا



ترند های روز