۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
سرمربی امید نفت امیدیه؛

آقاجری : با صدر نشینی در گروه مرگ به رقابت های لیگ یک امید صعود کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه گفت :  با همت بازیکنان و حمایت هواداران موفق به صدرنشینی در گروه مرگ شده و به لیگ یک امید صعود شدیم.
کد خبر: ۷۸۵۲۹

به گزارش"دی اسپورت"، غلامرضا آقاجری پس از برتری تیمش برابر پیکان تهران و صعود به لیگ یک امید باشگاه های کشور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : خیلی خوشحالم که با صدر نشینی در گروه مرگ، به لیگ یک صعود کردیم. ما با تیم های استقلال اهواز که همیشه در اکثر مسابقات حرف های زیادی برای گفتن دارد، پیکان تهران قهرمان امیدهای استان تهران ( با حضور مجید جلالی و چند بازیکن بزرگسال ) و تیم نوپای قشقایی شیراز هم گروه بودیم و خوشبختانه با همت بازیکنان و حمایت هواداران موفق به صدرنشینی و صعود شدیم.

وی ادامه داد : باید به کمیته داوران بابت انتخاب تیم های قوی داوری تبریک گفت و مطمئنا از داوران این مسابقات در آینده بیشتر خواهیم شنید.

آقاجری افزود : امیدوارم همینطور که امسال مجموعه امور ورزش نفت ازاین تیم حمایت کرد، بتوانیم در سال آتی با حمایت آنها این موفقیت ها را تکرار کنیم و شاهد حضور شاگردانم در رده های بالاتر باشم.

لازم به ذکر است غلام بن رشید (مدیر فنی)، سید حمید شوکتی (سرپرست) و غلامرضا آقاجری (سرمربی) به همراه کرامت شفاعی، امین قدمی و رامین شیرالی هدایت امیدهای نفت امیدیه را برعهده دارند.

 

خبرنگار : بهنام کنارکوهی



ترند های روز