۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

مهرآزما : سال فوتبالی خوبی را پشت سر نگذاشتم

مدافع شهرداری ماهشهر گفت : فصل گذشته با توجه به شرایطم منتظر اتفاقات خیلی بهتری بودم که متاسفانه  نتوانستم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.
کد خبر: ۷۸۵۶۵

به گزارش"دی اسپورت"، شهرداری ماهشهر پس از صعود به لیگ آزادگان، در اولین سال حضورش توانست با اتکا به بازیکنان باتجربه ای که جذب کرده بود، امتیاز خود را حفظ کند ولی محمد حسین مهرآزما، مدافع شهرداری معتقد است که سال فوتبالی خوبی را پشت سر نگذاشته است.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با محمد حسین مهرآزما را در زیر می خوانید.

 

از فصلی که گذشت شروع کنیم، آیا از شرایطت راضی بودی؟

 

فصلی که گذشت برای من خیلی جالب رقم نخورد زیرا به دلیل شرایطی که در فصل قبل داشتم، منتظر اتفاقات خیلی بهتری بودم که متاسفانه اینطور نشد و نتوانستم فصل خوبی را آغاز و به پایان برسانم.

 

ولی از نظر آماری عملکرد نسبتا خوبی داشتید؟

 

خب من از تیم قهرمان فصل گذشته لیگ یک به ماهشهر آمدم و انتظارات از من بالا بود. سطح فوتبالی خودم را می دانم و از خودم توقع بیشتری داشتم. به همین دلیل اعتقاد دارم که آمار خیلی جالبی نتوانستم از خودم بجا بگذارم که البته این موضوع دلایل زیادی دارد. به طور مثال انرژی که سال گذشته در پارس جم وجود داشت و این تیم توانست به لیگ برتر صعود کند در تیم امسال ما وجود نداشت. وقتی تیمی می خواهد به لیگ برتر برود، باید همه ارکان شهری و استانی کمک کنند تا کادرفنی و بازیکنان تنها به کار فنی بپردازند ولی مشکلاتی که داشتیم موجب شده بود تا کمتر بازیکنی فکرش به فوتبال معطوف باشد.

 

برنامه ات برای فصل آینده چیست؟

 

لیگ تازه به پایان رسیده و هنوز هیچ اتفاق یا پیشنهادی ندارم و تنها به صورت ضمنی یکی ، دو تیم با مدیر برنامه ام صحبت کردند ولی روی هم رفته هیچ عجله ای ندارم و به دنبال بهترین تصمیم و بهترین انتخاب هستم. فعلا به صورت انفرادی تمرین می کنم و منتظر آینده می مانم.

 

به نظر مهرآزما به عنوان بازیکن، چه تیم هایی مستحق صعود بودند؟

 

به نظر من تیم هایی که صعود کردند واقعا مستحق صعود بودند و البته خونه به خونه هم چیزی از این دو تیم کم نداشت و می توانست به جای یکی از آنها باشد. نفت مسجد سلیمان از ابتدای فصل نشان داد که تنها صعود می خواهد و نساجی هم در هفته های پایانی برای هدفی که داشت تلاش کرد و به خواسته اش رسید. در این میان کاش سه تیم لیگ یک، سال آینده می توانستند در لیگ برتر بازی کنند تا خونه به خونه هم می توانست به حقش برسد.

 

 

حرف پایانی.

 

امیدوارم سال فوتبالی جدید برای همه فوتبالیست ها سال خیلی خوبی باشد و باشگاه به وعده هایی که در زمان عقد قرارداد می دهند، پایبند باشند.