۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
در روز هت تریک علیرضا رضایی و بازگشت کاپیتان

بوسه یاران شهید شمسی پور به جام قهرمانی

شاگردان تیمور الحق به بازی های بدون شکست خود در جام گرامیداشت سردار شهید شمسی پور در دیدار فینال هم ادامه دادند و توانستند تیم شدیدی به سرمربیگری محمد بهگندم را چهار بر یک شکست دهند تا با خاطره ای شیرین این رقابت ها را به پایان ببرند.  
کد خبر: ۷۸۷۱۹

در روزی که انبوه تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهید شمسی پور منتظر بازی جذاب و دیدنی از دو تیم شدیدی و یاران شهید شمسی پور بودند، شاگردان تیمور الحق در همان نیمه اول کار را یکسره کردند.


درخشش علیرضا رضایی مهاجم بلندقامت و گلزن شهرداری چی ها در روز بازگشت بابک صمدیان کاپیتان تیم یاران شهید شمسی پور کافی بود تا این تیم پیروزی چهار بر یک را در بازی فینال به تیم شدیدی دیکته کند.

 

شیرین تر از این برد برای یاران شهید شمسی پور، حضور سه بازیکن قدیمی یعنی آقایان شهیاد محمدی، مرتضی مایلی و جواد کوکبی بود که شور و شادی وصف ناپذیری را در بین دیگر شاگردان تیمورالحق ایجاد کردند.

 

حجت چهاردولی، علیرضا رضایی، رضا نوری، حمید شانه ای، حمید حسام، حمید سراجچی، مصطفی کاشی، علی قربانی، محسن سماوات، بابک نوروزی و حسین لشکری و بابک صمدیان برای تیم یاران شهید شمسی پور در این دیدار به میدان رفتند.

 

در پایان این رقابت ها به تیم های شرکت کننده جام یادبود هدیه شد.

 

همچنین علیرضا رضایی به عنوان آقای گل این رقابت ها معرفی شد.

 

یاران شهید شمسی پور پس از این قهرمانی دورهم جمع شدند و در مخفل دوستانه بوسیله بابک صمدیان و تیمور الحق کیک تولد میثم ناصرنژاد ورزشی نویس و کاپیتان تیم رسانه ورزش بریده شد.

 

در این مراسم سعید سهیلی، مهدی حیاتی، علی نیکوکارشایان، حمید یادگاری و سعید باقر دیگر پیشکسوتان و فوتبالی های استان همدان حضور داشتند.