۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

خسرونژاد : پنج تیم صدر جدولی استحقاق صعود داشتند / به هواداران نفت و نساجی تبریک می گویم

مهاجم بادران تهران گفت : به هواداران خونگرم و پرشور نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان بابت صعود تیم هایشان به رقابت های لیگ برتر را تبریک می گویم.
کد خبر: ۷۸۷۶۴

علی خسرو نژاد در فصلی که گذشت در دو تیم گل گهر و بادران به میدان رفت و توانست عملکرد تحسین برانگیزی از خود به جا بگذارد ولی خودش معتقد است که می توانست فصل را بهتر به پایان برساند.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با علی خسرونژاد، مهاجم بادران تهران را در زیر می خوانید.

 

از فصلی که گذشت آغاز کنیم، آیا برای علی خسرونژاد فصل خوبی بود؟


فصلی که گذشت برای من از نظر شخصی و فوتبالی، فصل خوبی بود، به خصوص اینکه فصل را با سلامتی به اتمام رساندم ولی از طرفی هم می توانست با صعود بادران به لیگ برتر، چیزی که واقعا فکر می کنم استحقاقش را داشتیم خیلی بهتر هم به پایان برسد. 

 

علیرغم اینکه در طول فصل برای دو تیم به میدان رفتی، از نظر آماری عملکرد خوبی داشتی.


خب برای بازیکن خیلی سخت است که در طول فصل برای دو تیم بازی کند ولی خداراشکر به نظرم در این تجربه جدید زندگی فوتبالی ام توانستم در هر دو تیمی که به میدان رفتم موفق عمل کنم.

 

برنامه ات برای فصل جدید چیست؟


فصل تازه به اتمام رسیده و فعلا ستراحت و به صورت اختصاصی تمرین می کنم تا انشالا با بررسی پیشنهاداتی به دستم می رسد، بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم.

 

به نظر خودت به جز بادران که در آن بازی می کردی، چه تیم هایی استحقاق صعود داشتند؟


بازی های چند هفته پایانی لیگ به دلیل فاصله کم امتیازی تیم ها خیلی حساس دنبال می شد و هر پنج تیم صدر جدولی استحقاق صعود به لیگ برتر را داشتند که به هر حال نفت و نساجی بهتر از فرصت های شان بهره بردند و هدف شان رسیدند. از همین جا به هواداران و کل مجموعه این دو باشگاه تبریک می گویم.

 

حرف پایانی.


در فصلی که گذشت خیلی ها به من کمک کردند تا بتوانم عملکرد خوبی را بجا بگذارم که اگر بخواهم نام ببرم شاید یکی دو‌نفر از قلم بیفتند، به همین دلیل از رسانه شما استفاده و از همه آنها تشکر می کنم. در پایان هم از خانواده، مربیان و بازیکنان بادران و به خصوص دوست خوبم پیمان میری که واقعا در تمام روزهای تلخ و شیرین کنارم بود تشکر می کنم.



ترند های روز