۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

مرادی : با تمام توان به سیرجان و به مصاف تیم حریف خواهیم رفت

سرمربی شهید مولایی قائمشهر گفت : ما با تمام توان برای کسب نتیجه خوب به سیرجان و به مصاف تیم حریف خواهیم رفت
کد خبر: ۷۸۸۰۳

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال شهید مولائی قائمشهر با صعود از مرحله اول پلی آف لیگ دسته سوم در دیدار رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ دسته سوم فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت باید در سیرجان به مصاف تیم جهاد نصر این شهر برود با این بهانه سراغ سرمربی موفق این تیم رفتیم تا شرایط این تیم را جویا شویم‌.

 

مصاحبه اختصاصی ابراهیم مرادی سرمربی تیم فوتبال شهید مولائی قراخیل قائمشهر با دی اسپورت را پیش از عزیمت به سیرجان و بازی فینال پلی آف لیگ سه کشور می خوانید :

 

پس از صعود به مرحله نهایی پلی آف شرایط تیم را چطور ارزیابی می کنید ؟

 

تقریبا توانستیم بازیکنان را از لحاظ روحی و فنی به سطح مطلوبی برسانیم اما در این بین بیشترین تمرکزم در بیرون زمین و فراهم کردن شرایط سفر به سیرجان بوده است.

 

یعنی شما به جای مسئولین تیم به فکر فراهم کردن شرایط برای عزیمت تیم به سیرجان هستید؟

 

از آنجایی که ما سرپرست نداریم و کسی پیگیر نیست بسیاری از کارها را مجبور هستم خودم پیگیر شده و انجام دهم ، طی هفته جاری نیز به هیئت فوتبال استان و قائمشهر جهت تامین زمین تمرین و کمک جهت عزیمت تیم به شکل مکتوب نامه ای زدیم تا مسئولین استانی و شهری مساعدتی انجام دهند اما تا بدین لحظه هیچ نتیجه ای نگرفته ایم در حالی که قرار است مسابقه دو تیم زیر نور برگزار شود اما ما یک جلسه هم نتوانستیم زیر نور تمرین کنیم و به این نتیجه رسیدیم که وجود این تیم و موفقیت آن برای کسی مهم نیست.

 

یعنی در این مدت هیچ مسئولی پیگیر مشکلات تیم نشده است ؟

 

به هیچ وجه ، انگار تیم ما در جام محلات به فینال رسیده و تنها مسئولی که با ما تماس گرفت و کمک مالی کرد آقای درویشی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر بود.

ما یک هفته ای لست که جهت آماده سازی برای این مرحله تمرین می کنیم  و فردا صبح نیز به سمت سیرجان حرکت خواهیم کرد در این یک هفته هیچ مسئول محلی و شهری به خود جرات نداده است تا در تمرین ما حاضر شود واقعا نسبت به این مسئولین متاسفم ، همیشه می گویند قائمشهر فوتبالی ترین شهر مازندران است اما اگر نساجی نبود معلوم نبود مسئولین ما پشت چه چیزی پنهان می شدند.

 

ظاهرا از عدم حمایت مسئولین خیلی گله مند و ناراحت هستید ؟

 

بله ، نساجی تیم بزرگی است و طبیعتا باید از آن همه جوره حمایت شود اما سایر تیم ها نیز به کمک معنوی نیاز دارند و باید از سایر تیم ها نیز حمایت شود ما تا بدین لحظه با کمترین امکانات بهترین عملکرد را داشتیم.

 

با این شرایط فکر می کنم روحیه کمی نسبت به بازی برگشت داشته باشید.

 

نه اصلا ، اینطور نیست ما با تمام توان برای کسب نتیجه خوب به سیرجان و به مصاف تیم حریف خواهیم رفت ، ما نسبت به این بی توجهی ها و بی تفاوتی ها عادت کردیم و این مسائل برای ما مهم نیست ، مهم ترین چیز این است که من ۲۵ سرباز دارم که با تمام توان در زمین مسابقه می جنگند.