۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
سرمربی شهرداری همدان:

7 بازیکن غیربومی جذب می کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان از هدف اصلی خود برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور سخن گفت.
کد خبر: ۷۸۸۸۸

به گزارش دی اسپورت، بابک صمدیان که چند روز قبل به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شده بود، با بیان اینکه امسال تیمی می‌بندیم که مدعی اصلی صعود باشد، اظهار کرد: مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری تفکرات کاملا منطقی و فوتبالی خوبی دارد و خوشبختانه با بیشتر خواسته‌های ما موافقت کرده و قول مساعد داد در حد توان ما را کمک کند.


وی با بیان اینکه در کنار سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، خواست شهردار همدان و اعضای شورای شهر لیگ یکی شدن تیم فوتبال شهرداری است، افزود: نگاه مسوولان به این تیم مثبت است و امیدواریم امسال با این حمایت‌ها بتوانیم لیگ یکی شویم. 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تیمی بومی راهی مسابقات خواهد کرد، تصریح کرد: فوتبال همدان در برخی پست‌ها از جمله دروازه‌بانی با کمبود بازیکن مواجه است و ما به اجبار باید از سایر شهرها بازیکن جذب کنیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: بازیکن غیربومی به‌دلیل دوری از خانواده تمام تمرکز خود را معطوف به فوتبال می‌کند و بازیکن بومی هم به‌دلیل تعصب بالا به کار تیم می‌آید، باید تیمی ببندیم که تلفیقی از این دو بوده و در نهایت به سود تیم شهرداری باشد. 

 

صمدیان با بیان اینکه در نهایت 6 یا هفت بازیکن غیربومی جذب خواهد کرد، گفت: فقط در پست‌های مورد نیاز از خارج استان بازیکن می‌گیریم. 

 

وی ادامه داد: اعتقاد زیادی به فوتبال محلات دارم و همگی می‌دانیم که چه استعدادهایی در فوتبال محلات همدان نهفته است، اگر بازیکن خوبی از محلات کشف کنیم در رده سنی جوانان، امید یا نهایت زیر 23 سال به عضویت تیم در خواهد آمد. 

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بعد از آن در رده سنی بزرگسالان فراخوان صادر خواهیم کرد و اولویت با بازیکنانی است که سابقه حضور در یک باشگاه را داشته باشند و به عبارت بهتر از رزومه فوتبالی برخوردار باشند. 

 

وی عنوان کرد: از اول تیرماه با بستن حدود 50 درصد تیم استارت کار را خواهیم زد و به‌ تدریج بازیکنان مورد نیاز خود را جذب می‌کنیم تا تمرینات شکل منسجم‌تری به خود بگیرد. 



ترند های روز