۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
معاون وزیر ورزش و جوانان؛

خادم : گلستان باید فوتبال را از لیگ دسته سوم شروع کند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : با توجه به این زیرساخت مناسبی که در استان گلستان وجود دارد، به نظر من می‌آید که با توجه به تجربه موجود در حوزه فوتبال، استان گلستان باید از لیگ سه آغاز به کار کند.
کد خبر: ۷۸۹۶۹

به گزارش"دی اسپورت"، امیررضا خادم در خصوص محروم بودن استان گلستان از تیم فوتبال با وجود داشتن زیر ساخت‌ ها و مجموعه‌ های ورزشی بزرگ و مناسب برای برگزاری مسابقات لیگ‌ های فوتبال، اظهار داشت : صحبتی را در این خصوص با استاندار گلستان انجام دادم و با توجه به این زیرساخت مناسبی که در استان وجود دارد، به نظر من می‌آید که با توجه به تجربه موجود در حوزه فوتبال، استان گلستان باید از لیگ سه آغاز به کار کند.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : این کار سخت نیست و هزینه بالایی هم ندارد و این زمینه‌ای می‌شود برای جذب حامیان مالی و ایجاد انگیزه برای جوانان تا استان گلستان در آینده در لیگ‌های بالاتر حضور پیدا کند.

 

خادم بیان کرد : متاسفانه وجود ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی بلااستفاده در استان‌های مختلف کشور وجود دارد و دلیل آن ساخت این ورزشگاه‌ها در زمانی که استان‌ها به آنها احتیاج نداشتند، ایجاد شد و امروز استان‌ها و شهرهایی وجود دارد که نیازمند ساخت اماکن ورزشی است اما بودجه ساخت آن وجود ندارد.

 

منبع : فارس