۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

ماهی : نفت و نساجی به حق شان رسیدند

هافبک فصل گذشته شهردادی ماهشهر می گوید اگر هدف اصلی باشگاه شهرداری ماهشهر در فصل آینده لیگ دسته اول صعود به لیگ برتر باشد این تیم اولویت اولش برای بازی کردن خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۰۱۱

در پایان لیگ آزادگان، یکی از بازیکنانی که عملکردش مورد توجه کارشناسان قرار گرفت، مصطفی ماهی، هافبک دفاعی شهرداری ماهشهر بود، به همین دلیل با این بازیکن تماس گرفتیم تا نظرش در مورد فصلی که پشت سر گذاشتیم را جویا شدیم.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با مصطفی ماهی را در زیر می خوانید.

 

در ابتدا از فصلی که پشت سر گذاشتیم برای خوانندگان ما بگویید.

 

فصلی که پشت سر گذاشتیم، برای ما فصل بسیار سختی بود. ما تمرینات مان را در گرمای طاقت فرسای ماهشهر و با امکانات خیلی کم زیر نظر آقای موسوی آغاز کردیم. با شروع مسابقات و چند برد ابتدایی که کسب کردیم، بدون توجه به امکاناتی که هر تیم برای موفقیت نیاز دارد، انتظارات از ما بالا رفت و همین موضوع موجب شد آقای موسوی با برخی هواداران و باشگاه به مشکل برخورد کند و در نهایت آقای مرزبان در ادامه به عنوان سرمربی معرفی شدند. با اضافه شدن اقای مرزبان، خودشان پیگیر امکانات بازیکنان شدند و باشگاه را مجاب کردند تا موارد مورد نیاز را فراهم کنند که با انجام تعهدات باشگاه، نتایج شهرداری تغییر کرد و خداراشکر در اواخر لیگ هم چند برد خیلی خوب به دست آوردیم و در لیگ ماندگار شدیم.

 

در فصلی که گذشت، آمار خیلی خوبی از خودت به جا گذاشتی.

 

خب من از لیگ برتر به لیگ یک آمده بودم و همین موضوع انتظارات را از من بالا برده بود که در نهایت با بازی در بیش از ۹۰ درصد مسابقات توانستم به این آماری که شما می‌گویید ، دست یابم.

 

در لیگ امسال به جز هافبک دفاعی، در چند پست دیگر هم به میدان رفتی.

 

خب پست تخصصی من هافبک دفاعی است ولی در برخی بازی هایی که از نظر مهره با مشکل مواجه بودیم، در پست دفاع کناری و میانی و وینگر به میدان رفتم که فکر می کنم عملکرد قابل قبولی داشتم.

 

 

برنامه ات برای فصل جدید چیست؟

 

خب برای فصل جدید، چند باشگاه به طور مستقیم با من صحبت کردند ولی عجله ای ندارم و می خواهم با یک بررسی درست، بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم. با همه این اوصاف اگر شهرداری ماهشهر از حالا با یک برنامه ریزی درست، برای صعود تیمش را تدارک ببیند و باشگاه بتواند به  تعهدات خود در قبال بازیکنان پایبند باشد، قطعا در این تیم می مانم زیرا برای هر فوتبالیستی بازی در تیم و شهری که در آن احساس آرامش کند، خیلی مهم است که من این موارد را در ماهشهر تجربه کردم.

 

 

به نظر شما جز تیم خودت، چه تیم هایی استحقاق صعود داشتند؟

 

به نظر من نفت و نساجی به حق خودشان که صعود بود رسیدند زیرا در هفته های پایانی رقابت تنگاتنگی در بالای جدول به وجود آمده بود که همه تیم ها منتظر اشتباه حریفان شان بودند و در این میان نفت و نساجی کمترین اشتباه را داشتند.

 

حرف پایانی.

 

در پایان از همه هواداران و مردم ماهشهر تشکر می کنم که در سرما و گرما، بازی داخل و خارج از خانه از ما حمایت کردند. واقعا در تمام عمر فوتبالم، هوادارانی به این خونگرمی ندیدم و انشالا این شهر هرچه زودتر صاحب یک استادیوم پیشرفته شود و سال آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد زیرا این کمترین حق هواداران بی نظیر این تیم است.