۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

از شايعه تا واقعيت/ پروسه انتقال بادران به كرمانشاه

تيم فوتبال بادران تهران به احتمال فراوان برای فصل جاری به استان کرمانشاه منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۰۶۱

به گزارش"دی اسپورت"، بادران تهران یكي از باشگاه هاي خصوصي است كه علارغم خرید امتياز تیم های لیگ دو و یک، از زمان تاسيس تاكنون به موفقيت چشمگیری دست نيافته و در پایان لیگ امسال هم با وجود هزینه چندین میلیاردی از صعود به لیگ برتر باز ماند.

 

بادرانی ها که از زمان تاسیس مربیان نامدار زیادی چون سنجري، میثاقیان، ربيعي و ... را به خدمت گرفتند، موفق به برآورده کردن خواست مالک خود که همانا صعود به سطح بالاتر فوتبال کشور بود، نشدند تا حالا با پایان فصل جاری اخبار ضد و نقیضی از اطراف این تیم شنیده شود، به طوری که طی چند روز گذشته برخلاف ادعای مالک این باشگاه مبنی بر ادامه همكاري با محمد ربيعي، اين مربي پای میز مذاکره با مدیران شهرداري ماهشهر نشسته و آنطور که به گوش می رسد طرفین به توافق اوليه نیز دست يافتند.

 

اما در این میان پست اینستاگرامی ايزد سيف اله پور، مدير این تیم که یکی از معدود افراد مورد اعتماد مالک باشگاه بادران است، پس از جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در مورد شنیدن اخبار خوش برای این استان، موجب شده تا خبرهای تایید نشده زیادی در مورد انتقال این تیم به غرب کشور مطرح شود که با وجود هزینه بالای باشگاه داری در ایران چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

 

تمام اینها در حالی است که در صورت تایید این شايعات، با وجود موانعی که در پروسه انتقال تيم از پايتخت به شهرستان وجود دارد، آیا این کار عملی خواهد شد یا خیر؟



ترند های روز