۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
زمان درودگر اگر با زلاتکو تسویه می‌شد الان به مشکل نمی‌خوردیم؛

نصیری : پورغلامی زلاتکو را نخواست اما این بازیکن با ملوان قرارداد داشت

مدیرعامل مستعفی باشگاه ملوان گفت : اگر زمان آقای درودگر که به عنوان مدیر عامل در ملوان بود با زلاتکو تسویه می‌شد و پولش را می‌دادند الان به مشکل نمی‌خوردیم.
کد خبر: ۷۹۱۲۷

به گزارش"دی اسپورت"، مهران نصیری درباره کسر امتیاز از این باشگاه بابت شکایت دو بازیکن خارجی تیم گفت: متاسفانه این هشدار ماه‌هاست به مسئولان باشگاه داده شده است قرار بود تا یک جلسه‌ای برگزار کنند و این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. سال گذشته این تیم نه اسپانسر داشت و نه مالک! مسئولان شهری انزلی این تیم را اداره می‌کردند. بالطبع مشکلات مالی زیادی داشتیم و با امکانات و شرایط سختی در لیگ حاضر شدیم تا بتوانیم تیم را به لیگ برتر برسانیم.

 

وی در ادامه در خصوص شکایت زلاتکو و کسر ۶ امتیاز بابت شکایت و اینکه آیا در گذشته مدیران نمی توانستند قرارداد بهتری با این بازیکن امضاء کنند تاکید کرد: مشکل زلاتکو از گذشته بوده زمانی که او سال 1390-1391 با ملوان قرارداد دو ساله امضا کرد، مبلغ قرارداد او سال اول 135 هزار دلار و سال دوم 170 هزار دلار بود. آن زمان این تیم زیر نظر منطقه آزاد بود. نزدیک به 45 هزار دلار به او داده شده بود،  بعد این تیم به نیروی دریایی منتقل شد و بعد هم هدایتی به عنوان مالک این باشگاه را به دست آورد، در نهایت  آقای درودگر به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. آن زمان آقای پورغلامی به عنوان سرمربی در تیم ملوان فعالیت می‌کرد. گفت من زلاتکو را نمی‌خواهم در صورتی که این بازیکن با ملوان قرارداد داشت. قرارداد او را فسخ کردند و به او گفتند به فیفا شکایت کن.

 

مدیرعامل مستعفی باشگاه ملوان در ادامه گفت : آن زمان دلار 1900 تومان بود حالا 7 هزار تومان شده است. این مشکل بزرگ ماست. اگر با او در گذشته تسویه می‌کردند الان ملوان به این مشکل دچار نمی‌شد. ما در حال حاضر خیلی سعی کردیم این مشکل برطرف شود تا فیفا از ما امتیاز کسر نکند ولی متاسفانه به علت مشکلات حواله پول نتوانستیم مشکل مالی را برطرف کنیم. به نظرم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید کمک کنند تا مشکل حواله پول برطرف شود. مسئولین در این کشور زندگی می‌کنند و می‌دانند چه مشکلی داریم. 

 

وی در ادامه گفت : من سه ماه گذشته از این تیم استعفا دادم، هنوز هیچ چیز مشخص نیست که چه اتفاقی در آینده برای ملوان  می‌افتد،اما اگر زمان آقای درودگر و پورغلامی با این بازیکن تسویه می‌شد و پولش را می‌دادند الان به مشکل نمی‌خوردیم. تقریبا  نزدیک 220 هزار دلار به زلاتکو پول دادیم و نزدیک به 93 هزار دلار باقی مانده بود که نتوانستیم این پول را به این بازیکن بدهیم. در صورتی ما این مبالغ را توانستیم به این بازیکن بدهیم که خود باشگاه ملوان مشکلات زیادی داشت. بیشتر بازیکنان پولی دریافت نکرده بودند و با سختی تیم‌داری کردیم.

 

وی در ادامه درباره شکایت پاشنکو گفت : ما سعی کردیم تا با وکیل پاشنکو جلسه‌ای برگزار کنیم. درست است خیلی دیر شده اما قرار است وکیل پاشنکو به ایران بیاید تا با او صحبت کنیم تا به نتیجه‌ای برسیم و امیدوارم این مشکل هم برطرف شود.

 

مهران نصیری در پایان گفت : قرار است مالک جدیدی برای باشگاه انتخاب شود تا ملوان هر چه زوتر شرایط بهتری پیدا کند. اگر هم مالک مشخص نشود مطمئنا تیم به دست مسئولان استان قرار می‌گیرد تا تیم‌داری کنند. امیدوارم به فکر این باشند تا هر چه زودتر این پول‌ها داده شود تا ملوان مشکلاتش دو چندان نشود.

 

منبع : فارس



ترند های روز