۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
اختصاصی دی اسپورت؛

شاهین همچنان بلاتکلیف/ مخالف برخی اعضای شورا با لایحه بودجه

وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از صعود به لیگ دسته اول کشور همچنان بلاتکلیف است.
کد خبر: ۷۹۱۹۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ پس از صعود مقتدرانه شاهین شهرداری بوشهر با مهدی پاشازاده به لیگ دسته اول کشور ، شور و شعف خاصی در نزد هواداران بیشمار این تیم ایجاد شد .


اظهارات ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر در جشن صعود این تیم که اظهار داشت شاهین در لیگ یک مشکلی بابت بودجه نخواهد داشت ، امیدواری در نزد هواداران این تیم را بیشتر کرد.





اما رفته رفته و پس از شنیدن صحبت های ضد نقیص در خصوص بودجه اختصاص یافته به این تیم و همچنین بلاتکلیفی وضعیت مدیر عاملی سفیدپوشان بوشهری موجی از نگرانی در نزد هواداران شاهین شدت گرفت و آنها با اظهارات خود در فضای مجازی خواهان تعیین تکلیف وضعیت تیمشان شدند.


بلاتکلیفی در انتخاب شهردار بوشهر این نگرانی را بیشتر کرده ولی مهرزاد آسایش یکی از اعضای شورای شهر بوشهر در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت : لایحه شش میلیارد ریالی به شورای شهر ارسال شده تا این شورا در این خصوص تصمیم گیری کند وی همچنین بیان نمود که رویکرد شورا حضور قدرتمندانه شاهین در لیگ دسته اول کشور است .


یک منبع موثق در باشگاه شاهین در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : مشکلی در باشگاه نیست ولی برخی اعضای شورای شهر با بودجه این تیم در لیگ دسته اول کشور مخالف هستند که همین امر باعث ایجاد این نگرانی در نزد هواداران این تیم بوشهری شده است .





هدر دادن زمان به ضرر این تیم تمام خواهد شد و گویا هواداران بوشهری به این امر عادت کرده اند که دقیقه 90 تیمشان راهی رقابت های لیگ شود که سرانجام تلخ سقوط هر ساله نگرانی و استرس را در بین هواداران ایجاد کند .


با این تفاصیل هواداران شاهین خواهان روشن شدن تکلیف تیمشان هستند تا با انتخاب مربی و بازیکنان مدنظر این تیم با قدرت وارد رقابت های لیگ یک شود.