۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
اختصاصی دی اسپورت؛

زمزمه لیگ یکی شدن بعثت کرمانشاه

دی اسپورت:به نظر می رسد به زودی امتیاز لیگ یکی شهرداری تبریز به بعثت کرمانشاه فروخته خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۱۷

به گزارش"دی اسپورت"،پس از چندین فصل حضور در لیگ دسته دوم با توجه به فصل ناموفقی که بعثت کرمانشاه سال گذشته پشت سر گذاشت باعث شد طاقت مدیرعامل این باشگاه طاق شود و تصمیم بگیرد از طریقی دیگر بعثت را به لیگ یک برساند.

 

به همین منظور مدیرعامل این باشگاه چندی پیش سفری به تبریز داشت و با مسئولان شهرداری تبریز مذاکراتی انجام داد که گویا این مذاکرات روند مثبتی داشته و انتقال امتیاز شهرداری تبریز به بعثت کرمانشاه تا حدود زیادی قطعی شده است.

 

این انتقال امتیاز وقتی قوت گرفت که مدیرعامل بعثت در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از لیگ ازادگان این خبر را به نوعی تایید کرد.

 

اما هنوز این انتقال امتیاز کاملا قطعی و به ثبت نرسیده و باید منتظر بود و دید که آیا بدهی های فراوان شهرداری تبریز امکان این انتقال را خواهد داد یا خیر.

 

در صورت رخ دادن این انتقال امتیاز از تبریز به کرمانشاه این نخستین انتقال در این فصل خواهد بود و امکان دارد چند انتقال دیگر نیز انجام پذیرد که ممکن است باز هم یکی دیگر از این انتقال ها به کرمانشاه صورت پذیرد که تنور مسابقات لیگ دسته اول را به شدت در کرمانشاه پس از سال ها گرم خواهد کرد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری