۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
سرپرست مستعفی مدیرعاملی باشگاه ملوان؛

نصیری : نیروی دریایی خواهان در اختیار گرفتن کل سهام تیم است

مدیرعامل مستعفی باشگاه ملوان انزلی گفت: باشگاه ملوان انزلی مشکل ریالی در پرداخت مبلغ بدهی زوران ندارد و تنها به دلیل مشکل حواله توسط صرافی‌ها نتوانسته است بدهی زوران را تسویه کند.
کد خبر: ۷۹۳۲۷

به گزارش"دی اسپورت"، مهران نصیری با اشاره به‌حکم کسر امتیاز از باشگاه ملوان انزلی اظهار کرد: بابت شکایت زوران، شش امتیاز از باشگاه ملوان کسر شده است و اگر نسبت به تسویه بدهی با پاشنکو دیگر بازیکن خارجی ملوان اقدام نشود شش امتیاز دیگر نیز از این باشگاه کسر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ملوان حواله پول به زوران است تصریح کرد: بر اساس توافق قرار شد ماهیانه 20 هزار دلار به زوران پرداخت شود که این اقساط به دلیل تحریم‌ها از فروردین‌ماه پرداخت نشد، باشگاه ملوان به کارین شونبرگر قاضی پرونده در فیفا نامه زده است که ازنظر ریالی مشکلی برای پرداخت بدهی زوران وجود ندارد لیکن به دلیل مشکل صرافی‌های کشور، باشگاه نمی‌تواند ارز آزاد تهیه کند و این کار خلاف قانون است.

 

سرپرست مستعفی مدیرعاملی باشگاه ملوان با اشاره به اینکه در چهار مرحله به زوران پول پرداخت‌شده است بیان کرد: مجموع بدهی باشگاه ملوان به زوران 313 هزار و 500 دلار بود که 80 هزار دلار آن، در آغاز فصل توسط آقای رضاییان مدیرعامل وقت ملوان پرداخت شد، 100 هزار دلار در زمان سرپرستی بنده به زوران پرداخت شد، در دو مرحله دیگر مبالغ 20 هزار دلاری به وی پرداخت شد که مجموع پرداختی‌ها به 220 هزار دلار رسید و ایشان در حال حاضر 93 هزار و 500 دلار از ملوان طلبکار هستند.

 

نصیری با بیان اینکه متأسفانه کم‌تر از سی درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت‌شده است افزود: خرید سهام باشگاه توسط منطقه آزاد منتفی شده است و در حال حاضر یک خریدار جدی وجود دارد که در حال بررسی وضعیت ملوان و انزلی است؛ در سوی دیگر نیروی دریایی خواهان در اختیار گرفتن کل سهام تیم شده است.

 

منبع : فارس



ترند های روز