۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

محصول آکادمی استقلال دوباره به این باشگاه بر می گردد؟

این روزها که اتمسفر جام جهانی، بازار نقل و انتقلات فوتبال کشورمان را تحت شعاع قرار داده است، خبرهای از مذاکره برخی باشگاه ها با بازیکنان موفق فصل گذشته از گوشه و کنار لیگ برتر به گوش می رسد.
کد خبر: ۷۹۴۵۹

به گزارش"دی اسپورت"، آخرین خبرها از آبی های پایتخت اینکه در شرایطی که سرنوشت ادامه همکاری دو مدافع راست آنها یعنی خسرو حیدی و ووریا غفوری هنوز مشخص نیست مدیران این باشگاه به دنبال گزینه ای جدید و البته جوان هستند.

طبق اخبار رسیده این گزینه جوان و البته آماده این روزهای فوتبال کشور سید احمد موسوی بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز است. بازیکنی که پرورش یافته تیم های پایه استقلال تهران بوده و سابقه فعالیت در تیم های راه آهن تهران، پاس همدان، اکسین البرز و البته گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود دارد.

موسوی در شرایطی فصل گذشته با کسب عنوان بهترین مدافع راست لیگ دسته اول به گسترش فولاد تبریز پیوست که در ابتدای فصل با ذوب آهن اصفهان به توافق های اولیه دست یافته بود اما در نهایت راهی تبریز شد تا در اغلب بازی های این فصل در ترکیب گسترشی ها حضور داشته باشد و آمار 5 پاس گل را برجای بگذارد.

نکته جالب توجه برای هواداران آبی های پایتخت اینکه موسوی در دیدار گسترش فولاد تبریز مقابل پرسپولیس توانست پاس گل دهد تا نوار پیروزی های شاگردان برانکو متوقف شود.

 

منبع : بانک ورزش



ترند های روز