۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

علي لطيفي در دو راهي اكسين و پيشنهادات وسوسه انگيز!

علي لطيفي اين روزها در دوراهي تيم اكسين و چند پيشنهاد وسوسه انگيز دسته اولي قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۴۸۵

به گزارش"دي اسپورت"؛ تيمهاي دسته اولي اين روزها براي فصل جديد برنامه ريزي نموده و با مربيان مدنظر خود مذاكره مي كنند تا با بهترين تصميم وارد ماراتن ليگ يك شوند.

در خبرها آمده بود علي لطيفي با توجه به برنامه ٣ ساله اي كه سال گذشته به باشگاه اكسين داده بود با مالك اين تيم براي فصل جديد به توافق رسيده است اما ظاهرا عدم حضور مالك اين تيم در ايران باعث شده تا برنامه فصل جديد اكسين در هاله اي از ابهام باشد.

قول همكاري لطيفي به اكسيني ها از يك طرف و پيشنهاداتي كه اين روزها به او شده ممكن است راه لطيفي و اكسين به جدايي ختم شود.


*از آلومينيوم و گل گهرسيرجان تا پاس همدان و شهرداري ماهشهر!


مربي جوان اكسين پس از اينكه يكي از گزينه هاي آلومينيوم و گل گهرسيرجان بوده حالا نامش در همدان و ماهشهر به مطرح شده است!

پاسي ها پس از سقوط تلخ به دسته سوم حالا به دنبال خريد امتياز ليگ يكي استقلال جنوب تهران هستند و با توجه به خاطره شيريني كه با بازيكن اسبق استقلال و تيم ملي داشته اند با او تماسهايي برقرار كرده و خواهان حضور او در همدان شده اند و هواداران اين تيم نيز از اين اتفاق خرسند هستند.

از ماهشهر هم زمزمه هايي به گوش مي رسد كه مسئولان اين تيم به توافقات اوليه با علي لطيفي رسيده اند و بزودي با وي جلسه اي حضوري خواهند داشت.

لطیفی نیم فصل علی رغم پیشنهادتي از تیمهای دیگر و بخاطر علاقه قلبی به برادران طاهری پور سختیهای کار در اکسین را به جان خرید و در اين تيم ماندگار شد.

حال با توجه به همه اين شرايط بايد ديد عشق و علاقه لطیفی به مالکیت باشگاه باز هم او را در اکسین ماندگار خواهد کرد تا كار ناتمام فصل پيش را در اكسين تمام كند يا به يكي از پیشنهادات وسوسه انگیز تیمهای دیگر جواب مثبت مي دهد؟!



ترند های روز