۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

عبدالرحمانی : تیم آینده ام را بزودی مشخص خواهم کرد

الهام عبدالرحمانی : با انجام تمرینات انفرادی در شرایط خوبی بسر می برم و بزودی باشگاه آینده ام را مشخص خواهم کرد .
کد خبر: ۷۹۶۷۱

به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت " ، تیم فوتبال همیاری ارومیه در فصل قبل لیگ برتر بانوان با ارائه بازیهای قابل قبول ، خصوصاً در نیم فصل دوم رضایت هواداران خود را بهمراه داشت که الهام عبدالرحمانی هافبک ، مدافع همیاری  که از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد به همراه دیگر بازیکنان مستعد این تیم مثل هدیه حسن زاده ، آیسان رضایی ، مهسا حسن زاده ، شاهمرادی و ... نقش بسزایی در موفقیت این تیم داشت .

 

 ایشان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص وضعیت اش در این روزها اظهار داشت :  پس از اتمام لیگ تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال کردم تا از  آمادگی به دور نباشم  و خوشبختانه در شرایط خیلی خوبی بسر می برم و این تمرینات را تا شروع کار تیمی ادامه خواهم داد.

 

وی با بیان اینکه هنوز وضعیت تیم آینده ام مشخص نیست افزود : منتظر مشخص شدن شرایط همیاری ارومیه هستم و اگر تکلیف  مالی و اسپانسری این باشگاه مشخص شود قطعاً خواهم ماند و در غیر اینصورت از این تیم جدا خواهم شد .

 

ایشان در ادامه افزود : با توجه به تغییر مدیرعامل همیاری شرایط تیم در انتظار جذب اسپانسر است و این مهم هنوز محقق نشده است که امیدواریم به زودی تکلیف تیم برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر مشخص شود .

 

بازیکن نیم فصل اول پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد : اگر شرایط ام در تیم ارومیه  مهیا نشد دوست دارم به بوشهر برگردم و در این تیم بازی کنم .

 

عبدالرحمانی در ادامه افزود : گرچه سال قبل در بوشهر مشکلات جزیی وجود داشت ولی در مجموع از شرایط این تیم رضایت داشتم و در صورت پیشنهاد از سوی این تیم به این شهر باز خواهم گشت.



ترند های روز