۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
با عقد قراردادي؛

محمد ربيعي رسما هدايت آلومينيوم را بر عهده گرفت (عكس)

محمد ربيعي با حضور در باشگاه آلومينيوم اراك قرارداد خود را با اين باشگاه دسته اولي نهايي كرد.
کد خبر: ۷۹۶۷۶

به گزارش "دي اسپورت"؛ باشگاه آلومينيوم اراك براي فصل جديد رقابت هاي ليگ دسته اول با سرمربي فصل گذشته بادران به توافق نهايي رسيد و در حضور اصحاب رسانه قرارداد خود را نهايي كرد.

‎ربیعی سابقه حضور در کادر فنی تیم‌های شهرداری اردبیل، شهرداری زنجان و  شهرداری بندر عباس را دارد.او توانسته بود با کسب ۵۹ امتیاز بادران را در رده پنجم جدول لیگ یک برساند.

ربیعی پیش از عقد قرارداد با آلومینیوم اراک بيان داشت: هدف اصلی ما تشکیل تیم مدعی است ، جهت موفقیت نیازمند اتحاد و همدلي هستیم.

او ادامه داد: هدف اصليمان تشكيل يك تيم فني و مدعي است. از هواداران ، فوتبالدوستان ، پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان مرکزی تقاضا دارم در تمام فراز نشيب ها با تيم همراه باشيد و تيم را ياري كنيد.

ربيعي افزود: تيم آلومينيوم نيازمند يك اتحاد جمعي در استان مركزي است. مطمئنم كه با درايت مدير عامل كارخانه آلومينيوم ، هيئت مديره باشگاه ، مدیر عامل باشگاه و حمايت مسئولين و مردم خوب و هواداران اراكي کیفیت تيم را ارتقاء داد.

سرمربي جديد آلومينيوم اذعان داشت: از هواداران و مسئولين استان می خواهم شعار ( يك شهر متحد‌ براي صعود) را از يك واژه و كمپين به عمل تبديل كنيد.

دهشمند ،مديرعامل باشگاه آلومينيوم نيز در پايان گفت: براي يك سال حب و بعض هاي شخصي را كنار بگذاريم و متحد شويم تا شاهد روز هاي خوب فوتبال اراك باشيم.











ترند های روز