۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
پاسخ بازیکن سابق نساجی و فولاد نوین به خبرهای نقل و انتقالات؛

همراز : به زودی تیم جدید خود را معرفی می کنم

بازیکن سابق نساجی و فولاد نوین نسبت به خبرهای نقل و انتقالات واکنش نشان داد
کد خبر: ۷۹۶۸۱

به گزارش "دی اسپورت"؛ بازار نقل و انتقالات این روزها به طور جدی پی گیری می شود و بسیاری از تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان با شناختن سرمربی ها خود به دنبال تهیه لیست بازیکنان مد نظر خود هستند.

«وحید همراز» یکی از بازیکنان موفق چند سال گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور است که سابقه دو صعود به لیگ برتر را با تیم های فولاد نوین و گهر دورود در کارنامه خود دارد.

این روزها در شرایطی که قرار داد این بازیکن با شهرداری ماهشهر به پایان رسیده است خبرهایی مبنی بر همکاری وی با چند تیم لیگ یکی به گوش می رسد که به همین منظور گفت و گویی کوتاه با این مدافع مستحکم فوتبال کشورمان داشته ایم.

وحید همراز شرایط آمادگی کنونی خود را خوب توصیف کرد و گفت: این روزها در حال انجام تمرینات اختصاصی خود هستم تا شرایط بدنی خود را برای فصل جدید مسابقات حفظ کنم.

بازیکن سابق تیم های شهرداری ماهشهر، فولاد نوین، نساجی مازندران و گهر دورود در خصوص رایزنی هایی که مبنی بر پیوستن وی به چند تیم لیگ دسته اولی در شبکه های مجازی و رسانه ها صورت می گیرد، اظهار داشت: صحبت هایی تاکنون با چند تیم صورت گرفته است اما اجازه دهید پس از قطعی شد مذاکرات تیم جدید خود را معرفی کنم.

همراز با بیان اینکه در فصل جدید به دنبال حضور در تیمی هستم که هدف اول آن صعود به لیگ برتر باشد، خاطرنشان کرد: امسال می خواهم برای بار سوم با تیم جدیدی به لیگ برتر صعود کنم و تلاشم را برای تحقق این امر به کار خواهم گرفت.

بازیکن سابق تیم گهر دورود در لیگ برتر، تاکید کرد: طی روزهای آینده تیم جدید خود را اعلام و امیدوارم سال فوتبالی خوبی را در پیش رو داشته باشم.