۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
مدیر عامل قشقایی شیراز؛

نجف پور : نمی توانستيم در قبال خواسته مهابادی از سرمایه های باشگاه بگذریم

مديرعامل باشگاه قشقايى شیراز گفت: در حال مذاكره با مربيان بزرگي هستيم كه سابقه صعود به ليگ برتر را در كارنامه خود دارند.
کد خبر: ۷۹۷۱۰

به گزارش"دی اسپورت"، دكتر اشكان نجف پور در گفت و گو با خبرنگار دي اسپورت اظهار داشت : باشگاه قشقايي شیراز طي سال هاي اخير از جمله باشگاه هایی بود كه توانست با تکیه بر بازیکنان بومی از ليگ استان مرحله به مرحله صعود کرده و به مراحل بالاتر برسد،‌ معتقدم اگر اين فصل در مسابقات ليگ دو حضور می یافتیم بدون شک يكي از صعود کنندگان به ليگ یک لقب می گرفتیم.

 

وي ادامه داد : پس از مطرح شدن فروش امتياز برق جديد شيراز به خارج از استان سریعا وارد عمل شده و پس از مذاکرات فشرده خواهان در اختیار گرفتن امتیاز برق جدید شدیم تا مانع از خروج امتياز برق از استان شده و سهمیه این تیم را در استان حفظ کنیم.

 

نجف پور در خصوص سهميه ليگ دويي قشقايي نيز بيان داشت: طبق توافقاتی که انجام دادیم قرار بر این شد که در صورت وجود اسپانسر برق جديد فارس در مسابقات لیگ دو حضور یابد در غير اين صورت آقاي بردبار با يكي از باشگاه هاي استان كه خواستار امتياز برق جدید است وارد مذاكره شده تا امتياز لیگ دویی برق نيز در استان فارس باقی بماند.

 

مديرعامل باشگاه قشقايي در خصوص جدايي مهابادي از اين تيم نيز اذعان داشت : طبق احکام صادره از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه تمامى حدود و اختیارات در خصوص مذاكرات با مربيان و بازيكنان بر عهده قائم مقام باشگاه است. قائم مقام باشگاه نیز مذاكرات اوليه اي با مهابادي انجام داد كه او تمامى شرايط باشگاه را پذيرفته و قرار شد كار خود را در اين تيم آغاز نمايد اما طي هفته گذشته ایشان به ما اطلاع دادند که با حضور يكي از مربيان بومی در کادر فنی مخالف هستند، در مقابل ما نیز نمي توانستيم به خاطر خواسته هاي ايشان از سرمايه هاي استان فارس و باشگاه قشقايي كه طي سال هاي اخير زحمات زيادي براي تيم كشيده اند بگذريم.

 

وی افزود: پس از مذاكرات مهابادي با تيم هاى ديگر از قائم مقام باشگاه خواستيم تا تصميمات ديگري را در خصوص انتخاب سرمربی اتخاذ نمايد.

 

نجف پور در خصوص انتخاب سرمربی جدید نیز گفت: آقاي بردبار با مربيان كارنامه دار و داراي سابقه صعود به ليگ برتر صحبت هایی را داشته اند و سعي مي كنيم بهترين تصميم را گرفته تا انشاالله نماينده شايسته اي براي استان فارس و قوم بزرگ قشقايي در ليگ یک باشيم.



ترند های روز