۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

رحیمی : امتیاز شهرداری به کرمانشاه منتقل نشده و نخواهد شد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت : امتیاز تیم فوتبال شهرداری به کرمانشاه منتقل نمی‌شود بااین‌حال چند مشتری برای خرید امتیاز تیم فوتبال شهرداری اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۷۲۶

به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز دکتر علیرضا رحیمی در واکنش به انتشار خبری مربوط به انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز به کرمانشاه اظهار داشت: امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز واگذار نشده و شورای شهر تصمیم نهایی را در رابطه با این موضوع اتخاذ می‌کند. 

 

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود در رابطه با انتقال امتیاز تیم فوتبال شهرداری، امتیاز این تیم به کرمانشاه منتقل نمی‌شود بااین‌حال چند مشتری برای خرید امتیاز تیم فوتبال شهرداری اعلام آمادگی کرده‌اند که قیمت پیشنهادی و شرایط هرکدام را به شورای شهر اعلام کرده‌ایم. 

 

رحیمی در مورد پیشنهادات اعلام‌شده برای خرید امتیاز تیم فوتبال شهرداری گفت: در حال حاضر ۲ مشتری جدی داریم که با آنها رایزنی می‌کنیم اما قصد داریم بهترین خریدار را برای انتقال امتیاز شهرداری تبریز انتخاب کنیم. 

 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز ادامه داد: ما قصد داریم امتیاز شهرداری تبریز را در بهترین شرایط واگذار کنیم اما اگر قرار باشد تیم را حفظ کنیم، باقدرت تمام تیمی بومی را در این مسابقات شرکت خواهیم داد.