۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

معرفت : برای واگذاری امتیاز استقلال جنوب مشکلی ندارم

با پایان رقابت های لیگ دسته دوم، استقلال جنوب تهران موفق شد به لیگ آزادگان صعود کند ولی حسین معرفت، یکی از سهامداران این باشگاه می گوید، به دلیل مشکلات شخصی دیگر علاقه ای به تیمداری ندارد.
کد خبر: ۷۹۷۵۲

به گزارش"دی اسپورت"، حسین معرفت، مالک ۲۰ درصد امتیاز باشگاه استقلال جنوب در مورد صعود تیمش به لیگ آزادگان به خبرنگار دی اسپورت گفت: از سال ۱۳۹۳ با خرید ۲۰ درصد امتیاز استقلال جنوب، کار را به آقای سرهنگیان آغاز کردیم. در ابتدا تیمی در لیگ ۳ داشتیم که با رساندن آن به مرحله دوم، امتیازش را واگذار کردیم و امتیاز یک تیم دسته دومی را خریدیم و در فصل جاری با آمدن آقای فرهاد کاظمی که جا دارد واقعا از ایشان تشکر کنم، به لیگ یک صعود کردیم.

 

معرفت در مورد علاقه اش به تیمداری گفت: من از سال ۹۳ در باشگاه استقلال جنوب حضور دارم ولی به دلیل مشکلاتی که دارم، دیگر قادر به ادامه راه نیستم و به شخصه می خواهم ۲۰ درصد سهام خودم را واگذار کنم.

 

یکی از مالکان باشگاه استقلال جنوب در مورد اینکه آیا دیگر مالک باشگاه برای فروش امتیاز باشگاه با وی صحبت کرده یا خیر، گفت: من به شخصه برای واگذاری باشگاه هیچ مشکلی ندارم ولی حداقل انتظار داشتم که به عنوان کسی که ۲۰ درصد سهام باشگاه به نامش است، با من هم مشورت کنند که این کار صورت نگرفت و در واقع دوستان کمی به من کم لطفی کردند.

 

 

معرفت در پایان گفت: اینکه امتیاز لیگ یکی باشگاه می خواهد در استان بماند یا خیر، برای من تفاوتی ندارد و بنده به دلیل مشکلاتی که دارم به دنبال فروش سهام خود هستم. در پایان از تمام عزیزان و دست اندر کارانی که با زحمات بی شائبه شان ما رو یاری کردند تا به این مرحله صعود کنیم، تشکر می کنم.