۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

ایوبی : هدایت نفت در لیگ برتر حق مسلم فکری بود

طی چند روز گذشته برخی از سایت های خبری نام مجید ایوبی، مدافع باسابقه نفت مسجد سلیمان را به عنوان یکی از بازیکنانی که مورد توجه پدیده مشهد قرار دارد، منتشر کردند که به همین دلیل با این بازیکن تماس گرفتیم.
کد خبر: ۷۹۸۰۹

به گزارش"دی اسپورت"، مجید ایوبی در مورد مذاکره با باشگاه پدیده به خبرنگار ما گفت : با پایان لیگ، چند پیشنهاد به دستم رسید که به همه آنها اعلام کردم تا زمانی که تکلیفم با نفت مشخص نشود، با آنها مذاکره نمی کنم.

 

ایوبی ادامه داد: اینکه برای موفقیت تیمی تلاش کنی که یک سال در آن حضور داشتی و یکبار با آن طعم شیرین موفقیت را چشیده ای خیلی لذت بخش تر از حضور در هر تیم دیگری است.

 

مدافع سابق سایپا با بیان اینکه سرمربیگری نفت در لیگ برتر حق مسلم محمود فکری است، افزود: حاجی تیمی را به لیگ برتر رساند که در فصل گذشته برای بقا می جنگید و در این فصل هم در حالی که خیلی کمتر از دیگر تیم های مدعی هزینه کرده بود به لیگ برتر رساند. به نظر من با این اوصاف هیچ مربی نمی تواند به اندازه آقای فکری در این فصل سال موفقیت آمیزی را در نفت پشت سر بگذارد.

 

مجید ایوبی در پایان گفت: حضور نفت در لیگ برتر با آن هوادارانش واقعا اتفاق خیلی خوبی است و شک ندارم مسجدسلیمان در این فصل یکی از پرشورترین میزبانی ها را خواهد داشت.



ترند های روز