۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

دیدار مدیران باشگاه گل گهر سیرجان با مدیران سپاهان و ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان با حضور در دو باشگاه اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با مدیرعاملان دو باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۷۹۸۲۸

به گزارش"دی اسپورت" محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان به همراه حسن بدخشان رئیس هیئت مدیره و امیر عطابخش عضو هیات مدیره این باشگاه، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با سعید آذری دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار که احمدرضا فقیهی معاونت فنی باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند، طرفین بر استفاده از ظرفیت های هر دو باشگاه در حوزه تیم داری و ورزش قهرمانی تاکید کردند.

 

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این دیدار، خواستار استفاده از تجربیات باشگاه ذوب آهن در توسعه زیرساخت ها، توسعه استراتژیک باشگاه داری، تیم های پایه، امور هواداران، مارکتینگ و بازاریابی شد.

 

همچنین مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و هیئت همراه با‌ حضور در دفتر مرکزی باشگاه سپاهان اصفهان با مسعود تابش مدیر عامل این باشگاه نیز دیدار کردند و هدف خود و همراهان از حضور در اصفهان و باشگاه سپاهان را الگو برداری از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از موفق ترین باشگاه ها در سطح ایران دانست تا بتواند از تجربیات مدیران این باشگاه اصفهانی در پیشبرد اهداف و برنامه های باشگاه گل گهر سیرجان استفاده کنند.

 

در این نشست تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه ضمن بازگو نمودن تاریخچه و فعالیت های باشگاه سپاهان، توضیحاتی در مورد اهداف استراتژیک و برنامه های این باشگاه تا پایان سال ۱۴۰۰ شمسی (۲۰۲۰ میلادی) دادند و ابراز امیدواری کردند بتوانند تجربیات حاصل شده در باشگاه سپاهان را در اختیار مدیران باشگاه گل گهر سیرجان قرار دهند.

 

در ادامه مدیران ارشد باشگاه گل گهر سیرجان از بخش های مختلف مجموعه ورزشی باغ فردوس فولاد مبارکه بازدید بعمل آوردند.