۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

باباگلی : شکستن طلسم المپیک با این کادر و بازیکنان تیم ملی امید دور از ذهن نیست

بازیکن تیم ملی امید گفت : با وجود شخصی چون زلاتکو کرانچار در راس کادر فنی تیم ملی امید ، دستیارانش و بازیکنان با کیفیت شکستن طلسم چهل ساله عدم حضور تیم ملی در رقابت های المپیک دور از ذهن نیست 
کد خبر: ۷۹۹۴۰

به گزارش"دی اسپورت"، با رسیدن به زمان نقل و انتقالات بازیکنانی که به عنوان سهمیه تیم های پایه، فصل موفقی را پشت سر گذاشتند بیشتر مورد توجه تیم ها قرار می گیرند. محمد حسین باباگلی، یکی این بازیکنان است که این روزها در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد. در خلال یکی از تمرینات تیم ملی امید دقایقی با این بازیکن همکلام شدیم که در زیر می خوانید.

 

گفتگو خبرنگار دی اسپورت با محمدحسین باباگلی، وینگر چپ باشگاه خونه به خونه را در زیر می خوانید.

 

از فصلی که پشت سر گذاشتیم شروع کنیم.

 

خب ما فصل رو با آقای رحمانی شروع کردیم و در ادامه با آمدن آقای نکونام نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم به جمع مدعیان اضافه شویم. با رفتن اقای نکونام و معرفی اقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی، روند خوبی که آغاز کرده بودیم را ادامه دادیم ولی شرایط تیم به گونه ای رقم خورد که بر خلاف فصل نسبتا خوبی که داشتیم و حتی تا پای صعود هم پیش رفتیم از حضور در لیگ برتر جا ماندیم. از طرف دیگر در کمال شایستگی فینال جام حذفی را به استقلال تهران واگذار کردیم.

 

این فصل در خونه به خونه می مانید؟

 

 وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست و همانطور که می بینید بازیکنان یکی پس از دیگری با یک تیم قرارداد می بندند. من هم پیشنهاداتی دارم ولی به احترام مردم خوب بابل منتظر باشگاه خونه به خونه و رای کمیته انضباطی هستیم.

 

با باشگاه خونه به خونه قرارداد دارید؟

 

خیر، قراردادم با باشگاه خونه به خونه به اتمام رسیده با این حال من به احترام مردم‌ خوب بابل و زمزمه هایی بر مبنی بر لیگ برتری شدن تیم پاسخ پیشنهاداتم رو ندادم و نهایتا در پایان اردو تیم ملی امید، با بررسی پیشنهاداتم، انشاله بهترین تصمیم برای آینده فوتبالی ام را می گیرم.

 

حرف پایانی.

 

در حال حاضر تمام فکر و ذهنم ‌معطوف به اردوی تیم ملی امید است تا بتوانم با حضور در لیست نهایی، نتایج خوب و قابل قبولی را در آینده رقم بزنیم و طلسم چندین سال عدم صعود به المپیک را بشکنیم. هدفی که با این کادر فنی که در راس آن آقای کرانچار و حمید خان استیلی هستند دور از ذهن نیست البته نا گفته نماند از کیفیت فنی بالای بازیکنان تیم ملی امید هم‌ نمی توان به راحتی گذشت.



ترند های روز