۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

گل‌محمدی به‌دنبال بازگشت قاضی به پدیده

 سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده به دنبال بازگرداندن بهترین گلزن فصل قبل این تیم به مشهد است.
کد خبر: ۷۹۹۹۷

به گزارش «دی اسپورت»؛ پس از اینکه تیم فوتبال پدیده در فصل گذشته مشکلات عدیده‌ای مثل کسر امتیاز، مشکلات مالی و... داشت، در نهایت با رتبه یازدهم لیگ برتر را به پایان رساند. کسب رتبه ۱۱ در پایان لیگ برتر برای تیم فوتبال پدیده در حالی رقم خورد که این تیم در نیم فصل اول جزو بالانشینان جدول رده‌بندی بود.

در این بین یحیی گل‌محمدی هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده انتخاب و جایگزین رضا مهاجری در این تیم شد. باشگاه پدیده که قصد دارد فصل آینده شرایط بهتری نسبت به لیگ هفدهم داشته باشد، می‌خواهد با جذب چند بازیکن با کیفیت و حفظ بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته خود، فصل بهتری را برای خود رقم بزند. در همین راستا و در اولین اقدام سرمربی جدید پدیده تصمیم گرفته تا محمد قاضی، بهترین گلزن فصل گذشته پدیده که قصد جدایی از این تیم دارد را حفظ کند.

حفظ قاضی در تیم پدیده در حالی اتفاق می‌افتد که این بازیکن پیش از این با انتشار پستی در صفحه مجازی، از هواداران پدیده خداحافظی کرده بود. در این بین شنیده می‌شود گل‌محمدی برای اینکه قاضی را برای ماندن متقاعد کند، خودش با این بازیکن تماس‌ گرفته است.

قاضی قرار است بعد از تعطیلات جلسه‌ای را با گل محمدی و باشگاه پدیده داشته باشد تا در صورت توافق طرفین وی در مشهد ماندنی شود.