۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
سهامدار باشگاه استقلال جنوب؛

معرفت : هنوز هیچ تماسی از سوی خریدار و فروشنده نداشته ام

سهامدار باشگاه استقلال جنوب تهران گفت : حاضر هستم ۲۰ درصد از سهام خود را به صورت نقد و قیمت روز به شخص خریدار واگذار کنم
کد خبر: ۸۰۲۰۶

استقلال جنوب تهران در پایان رقابت های لیگ دسته دوم موفق شد به لیگ یک صعود کند ولی گویا مدیران این باشگاه تمایلی به تیمداری در سطح بالاتر را ندارند، به طوری که اخبار از واگذاری سهام این باشگاه حکایت دارد، با این وجود حسین معرفت، یکی از مالکان این باشگاه می‌گوید، هنوز هیچ تماسی برای انتقال سهام باشگاه با او گرفته نشده است.

 

ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با حسین معرفت، یکی از مالکان باشگاه استقلال جنوب را در زیر می خوانید.

 

استقلال جنوب در لیگ آزادگان حضور می یابد یا در نهایت واگذار می شود؟

 

باشگاه واگذار می شود یا بهتر است بگویم استقلال جنوب با این کادر مالکیتی قطعا در لیگ حضور پیدا نمی کند، زیرا من به عنوان صاحب ۲۰ درصد سهام باشگاه به دلیل مشکلات شخصی قصد ادامه تیمداری ندارم. حالا اینکه مذاکراتی برای واگذاری انجام شده یا در چه مرحله ای قرار دارد را اطلاع ندارم زیرا هیچگونه تماسی نه از سوی خریدار و نه از سوی آقای سرهنگیان که تا پیش از صعود تیم با هم در تماس بودیم با بنده گرفته نشده است.

 

یعنی شما در مذاکرات واگذاری حضور ندارید؟

 

نه در هیچ جلسه ای حضور نداشتم. احتمالا دوستان این تصور را دارند که نیازی به حضور بنده نیست و خودشان صاحب تمام سهام باشگاه هستند و می توانند از طرف من هم امضا کنند.

 

 

از گوشه و کنار شنیده می شود قرار است در صورت واگذاری شما را با مبلغی راضی کنند.

 

من هم چنین حرف هایی را شنیده ام ولی قطعا اینطور نیست، زیرا اعتقاد دارم آقای سرهنگیان به خوبی با قوانین تجارتی آشنا هستند. مگر می شود که سهام باشگاهی که با صعود چند میلیارد ارزش افزوده پیدا کرده را کمی بالاتر از چیزی که خریده بودیم واگذار کنیم. اجازه بدهید در این خصوص چیزی نگویم تا ببینیم اصلا چنین حرفی زده شده یا خیر ولی در مجموع من سهامم را به نرخ روز واگذار می کنم.

 

 

آیا تصمیم شما مبنی بر واگذاری سهام باشگاه ربطی به برخوردهای اخیری که با شما انجام شده دارد؟

 

نمی توانم انتظاری که از دوستانم در باشگاه داشتم را کتمان کنم ولی من از سال ۹۳ در باشگاه استقلال جنوب حضور دارم و تصمیم مبنی بر انتقال سهامم بیشتر به مشکلات شخصی مربوط است.

 

حرف پایانی.

 

در پایان لازم می دانم از تمام کسانی که کمک کردند تا استقلال جنوب به لیگ آزادگان راه یابد و خیلی از مسائل تاریکی که پیش از این برایم وجود داشت، روشن شود تشکر می کنم.