۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

قایقرانی همدان نیاز به پوست اندازی دارد

گلایه های برخی اهالی قایقرانی از عملکرد مدیریتی این رشته ورزشی در همدان نشان می دهد که این ورزش پس از سال ها مدیریتی ضروری نیاز به پوست اندازی دارد.
کد خبر: ۸۰۲۴۰

به گزارش دی اسپورت، مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی همدان در حالی فردا با حضور ریاست فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که دو کاندیدا برای احراز ریاست هیات باید رقابت کنند.

 

محمد ضروری رئیس فعلی این هیات در حالی باردیگر اقدام به ثبت نام کرده که هفته گذشته انتقادهای پرشماری از وی در رسانه ها شد.

 

در چندوقت اخیر حواشی زیادی پیرامون هیات قایقرانی همدان شاهد بوده‌ایم و حتی شنیده شد خیلی از قایقرانان و مربیان به دنبال تغییر در هیات و برگزاری مجمع فوق‌العاده نیز بوده‌اند. 

 

ضمن اینکه نفراتی چون آرزو حکیمی و نرگس خدابنده‌لویی به هیچ عنوان از عملکرد هیات همدان رضایت ندارند و این نارضایتی نفرات تاثیرگذار رشته المپیکی همدان خود می‌تواند به ضرر مدیریت فعلی تمام شود.

 





 

از سوی دیگر صادق ترابی یکی از فعالان و خیرین عرصه ورزش نیز برای این انتخابات ثبت نام کرده است.

 

ترابی نه تنها سال ها در ورزش های همگانی فعالیت چشمگیر داشته بلکه سال قبل نیز کمک چشمگیری را در حمایت از تیم پاس انجام داد.

 

وی در خصوص برنامه های خود برای قایقرانی گفت: مهمترین دغدغه قایقرانان ضعف امکانات است که باید این مشکل برطرف شود چرا که پیشرفت قایقرانان همدانی مستلزم داشتن امکانات مجهز است.

 

وی افزود: همچنین باید نسبت به حمایت های مادی و معنوی قایقرانان مستعد و قهرمان مسئولیت پذیر بود و انگیزه لازم را به آنها تزریق کرد.

 

ترابی خاطرنشان کرد: قایقرانی یکی از رشته های مدال آور استان است که اگر به خوبی با قهرمانان بها بدهیم می توانیم در صف اول کشور قرار بگیریم.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به هیات های شهرستانی گفت: احیای هیات های شهرستان ها بسیار حایز اهمیت است ضمن اینکه هیات هایی که در این مدت نیز راه اندازی شده اند نیاز به حمایت لازم دارند.

 

وی جذب اسپانسر را یکی از مهمترین برنامه های اجرایی خود دانست وافزود: با جذب اسپانسر می توانیم بخشی از دغدغه های مالی را بهبود ببخشیم و حضوری مستمر و موفق در میادین ملی داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف با رشد و بالندگی قایقرانی همدان است و باید بیش از گذشته کار شود.

 

وی افزود: معتقدم نیاز به تحول عظیم در این رشته ورزشی به لحاظ امکانات و تجهیزات داریم تا بتوانیم با شرایط روز دنیا ، مسیر موفقیت قایقرانان را توسعه دهیم.

 

ترابی اضافه کرد: اگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شوم بدون تردید در راستای توسعه و پیشرفت این رشته قدم بر می دارم و شرایط خوبی را رقم خواهم زد.