۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مالک خونه به خونه بابل؛

حسن‌زاده : منتظر خبر فدراسیون هستیم تا در لیگ برتر حاضر شویم

مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: با توجه به اینکه مهلت تکمیل مدارک تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده است ما منتظر هستیم تا فدراسیون رأی نهایی را اعلام کند.
کد خبر: ۸۰۵۵۵

به گزارش"دی اسپورت"، قاسم حسن‌زاده  در خصوص اینکه شنیده شده خونه به خونه بابل به جای نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر نیز حضور داشته باشد، گفت: قرار است که از سوی فدراسیون فوتبال به ما اطلاع بدهند که به جای نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشیم. با توجه به اینکه مهلت تکمیل مدارک تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده است ما منتظر هستیم تا فدراسیون رأی نهایی را اعلام کند.

 

وی در ادامه گفت: نزدیک به ۲ ماه است که ما منتظر این هستیم تا در لیگ برتر حاضر شویم. اگر این اتفاق بیفتد مطمئناً ۱۰۰ درصد تیم را قدرتمند روانه مسابقات می‌کنیم درست است وقت کم داریم وبیشتر بازیکنان به تیم های دیگری منتقل شدند ولی در حال حاضر با بازیکنان و سرمربی مدنظر مذاکره کردیم. با ۳ گزینه سرمربی مذاکره کرده‌ایم که ۲ گزینه آن خارجی هستند.

 

حسن‌زاده در ادامه درباره اینکه گفته شده تیمخونه به خونه مشکلات مالی زیادی دارد و حتی ممکن است منحل شود نیز گفت: اینها حواشی است که دشمنان برای ما به وجود آورده اند. ما هیچ مشکل مالی نداریم، مردم بابل منتظر باشند اگر خبری از سوی فدراسیون به ما باشند حتماً اعلام می‌کنیم، شک نکنید که ما لیگ برتری هستیم، این حواشی که ساخته می‌شود فقط دشمنان خونه به خونه هستند. ما بازیکنان خوبی  را مذاکره کردیم تا در تیم حضور داشته باشند حتی می‌توانیم از بازیکنان امید خونه به خونه استفاده کنیم چرا که آینده خوبی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

 

منبع : فارس