۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
پاشازاده گفت از قبل با بادران توافق کرده

باسیتن: 6 الی 7 گزینه را برای نیمکت شاهین زیر نظر داریم

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: طی یک دو روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی خواهیم کرد که شش الی هفت گزینه را برای نیمکت شاهین شهرداری زیر نظر داریم.
کد خبر: ۸۰۵۷۷

جمعه شب برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش که از رادیو بوشهر به شکل زنده پخش میگردید پیرامون باشگاه شاهین شهرداری داشت.

 

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از فوتبال بوشهر در این برنامه برنامه با اجرای مجتبی صالح احمدی اجرای آن را بر عهده داشت،حسین باستین مدیر عامل جدید باشگاه شاهین شهرداری روی خط آمد.

وی ابتدا گفت:انتخابات هیات مدیره کاملا دموکراتیک برگزار و من برنامه های خود را به اعضای هیات مدیره ارائه دادم و همینجا اعلام میکنم من خودم هوادار شاهین بودم.

باستین مدیر عامل جدید شاهین شهرداری: پاشازاده گفت من هیچ قراردادی با شاهین ندارم،از دو هفته قبل با بادران قرارداد بسته بود!

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری ادامه داد: وقتی قرار باشد وارد بازاری شود طبیعی است که رایزنی هایی انجام گیرد اما همین امروز شنیدم که در سایتی عنوان شده که من به شکل مستقیم با یک مربی یا مدیر برنامه هایش مذاکره کرده ام که من به هیچ عنوان صحت ندارد!

من روحم از این ماجرا خبر نداشته است.صبح پنج شنبه خبری آمد که مهدی پاشازاده سرمربی موفق باشگاه با بادران به توافق رسیده است.

شنیده بودم  ایشان با باشگاه قرارداد دارد و از همین بابت با وی تماس گرفتم که شما با باشگاه قرارداد دارید و مگر می شود با باشگاه دیگری توافق کنید که پاشازاده عنوان کرد من قراردادی با باشگاه شاهین شهرداری ندارم! و اگر قراردادی با شاهین داشتم همکارانم را به تمرین میفرستادم و اینها که تیم را تمرین دادند اعضای کادر من نبوده اند!

باستین ادامه داد :کادر سال گذشته آقای پاشازاده افرادی مانند ذوالرحمی و نیک سیرت بودنده اند و نفری که در تمرین شاهین شرکت کرده و تیم را تمرین داده است ماساژور باشگاه بود،مگر می شود ماساژور تیم را تمرین دهد؟ توافق پاشازاده با بادران قبل از ۱۴ خرداد و ورود ایشان به بوشهر بوده است و توافق نهایی پاشازاده با بادران از گذشته بوده و گویا از بوشهر به وی گفته اند که فعلا این را رسانه ای نکن!

همینجا اعلام میکنم چه من باشم چه آقای دمشقی قطعا پاشازاده از قبل با بادران توافق کرده بود و خود پاشازاده گفت از قبل با بادران قرارداد بسته ام.طی یک دو روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی خواهیم کرد که شش الی هفت گزینه را برای نیمکت شاهین شهرداری زیر نظر داریم.

 

بعد از این ارتباط زنده محمد دمشقی مدیر عامل سابق باشگاه شاهین شهرداری روی خط آمد که ظاهرا می خواست حرفهای جدیدی بزند.