۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

تهمورثی : با شاهین خدا به من زندگی دوباره ای داد

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز : برای صعود به لیگ برتر باید امکانات اولیه قراهم شود.
کد خبر: ۸۰۷۶۰

به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت " ، امیر تهمورثی مدافع بوشهری همواره در هر تیمی از ارکان موفقیت خط دفاعی تیمش به شمار می رود. وی که از فیزیک بسیار مناسبی برخوردار است با حضور در هجوم ها با به ثمر رساندن گلهای حساس نقش مهمی را ایفا می کند تا عصای دست مربی تیمش باشد.
ایشان در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت به سوالات خبرنگار ما در خصوص وضعیت این روزهای خودش پاسخ داد که در ادامه می خوانیم : 

 

* فصل سختی را پشت سر گذاشتیم 
                              
فصلی پر از فراز نشیب و سخت را شروع کردیم ولی خدا را شکر نیم فصل دوم با امتیازاتی که کسب کردیم توانستیم در لیگ بمانیم .


*تمام تلاشم را برای شهرداری انجام دادم

 
هر بار که برای این تیم به میدان رفتم بهترین بازی را انجام دادم و توانستم چند گل سه امتیازی به ثمر برسانم و امیدوارم هواداران از من راضی باشند .


*از زندگی در تبریز راضی بودم

 
زندگی در تبریز عالی بود بود و دارای مردمانی خونگرم و با توجه به شهریت خوبی که داشت دوستان خوبی پیدا کردم.


*دین محمدی از مربیان خوب فوتبال کشور است

 
دین محمدی مربی بزرگی است و کار کردن با ایشان افتخار است و خیلی خوشحالم که شاگرد ایشان بودم و در ادامه برای این مربی خوب در هر تیمی آرزوی موفقیت می کنم .


*برای حضور شهرداری تبریز در لیگ برتر امیدوارم مشکلات تیم حل شود.


تیم ما امسال خیلی خوب بود ولی در این خصوص کاستی های سر راه بود که اجازه نداد ما امتیازات لازم را کسب کنیم ولی امیدوارم در فصل جدید این مشکلات حل شود.


*امکانات فوتبال تبریز راضی کننده بود


من سالها در فوتبال بوشهر بازی کردم ولی امکانات تبریز با بوشهر قابل مقایسه نیست و امیدوارم برای پیشرفت فوتبال امکانات این رشته خصوصاً در بخش سخت افزاری ارتقاء پیدا کند.






دوست دارم به بوشهر برگردم


هر کسی دوست دارد برای تیم شهر خودش بازی کند و این برمی گردد به اینکه امکانات برای پیشرفت فراهم شده باشد که خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد پیشرفت های در فوتبال بوشهر بوده ایم.


*تولد فرزندم شیرین ترین و بزرگترین اتفاق برای من بود

 
یکی از شیرین ترین اتفاقات حضور در فوتبال تبریز تولد فرزندم شاهین بود که خدا را شکر با این تولد زندگی ام شیرین تر شد.


*بازگشت شاهین به لیگ یک نوید خوبی بود


شاهین یک تیم پر هوادار و قدیمی است و صعود این تیم به لیگ یک قطعاً طراوت خاصی به فوتبال استان خواهد داد که تأثیر این شور نشاط قطعاً در جامعه نیز نمایان خواهد بود .


*عدم مدیریت عامل سقوط ایرانجوان

 
سقوط ایرانجوان نقطه تاریک فوتبال بوشهر در سالی که گذشت بود و برای همه ناراحت کننده بود و مهمترین عواملی که در این سقوط دخیل بود عدم مدیریت صحیح و نبود بودجه کافی برای تیمداری بود که این دو مهم مشکل اکثر تیمهای کشور است .


*آرزوی موفقیت برای فوتبال کشور

 
در پایان برای فوتبال کشور و بازیکنان سرزمینم آرزوی موفقیت می کنم و همچنین امیدوارم در فصل جدید بهترین بازیها را برای تیم جدیدم انجام بدهم و تشکر ویژه از سایت وزین دی اسپورت که همیشه حامی لیگ های کشور و فوتبالیست های کشورمان بوده است .

 

 

 

گفتگو : محمد زائری