۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴
مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر مطرح کرد:

باستین : هدف اول ما صعود به لیگ برتر خواهد بود

مدیر عامل شاهین شهرداری بوشهر گفت : سرمایه گذاری برروی تیمهای پایه باشگاه در آینده ثمره خوبی خواهد داد.
کد خبر: ۸۰۷۸۸

به گزارش " خبرگزاری ورزشی دی اسپورت " ، حسین باستین مدیرعامل جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم در خصوص آخرین وضعیت شاهین و برنامه پیش رو این تیم برای حضور در لیگ دسته اول کشور صبح امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .


باستین با بیان اینکه اولویت اصلی انتخاب فکری به عنوان سرمربی شاهین ، اخلاق نیکوی ایشان بوده است افزود : ایشان به لحاظ فنی مربی تیم قهرمان بوده و با توجه به اینکه در تیمهای بزرگ نیز کار کرده آشنایی خوبی با حواشی موجود در فوتبال دارد ولی یکی از مهمترین هدف ما از جذب ایشان مسائل اخلاقی خوب وی بود.


ایشان در خصوص سیاست این باشگاه در جذب بازیکنان بومی نیز اظهار داشتند: بیشترین هدف ما در جذب بازیکنان بومی استفاده از نیروهای تیمهای پایه شاهین است که آینده این باشگاه را تضمین کنند.


وی در ادامه اضافه کرد : ما با چند بازیکن بومی حاضر در دیگر تیمها صحبت کرده بودیم و به ما قول داده بودند که تا انتخاب سرمربی صبر کنند ولی با تیمهای دیگر قرارداد امضاء کردند.


مدیر عامل شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ صحبتی در خصوص اضافه شدن مربی بومی به کادر فنی نشده فرمودند: کادر فنی آقای فکری همانی خواهند بود که در مسجد سلیمان با ایشان کار کردند و به غیر از مربی دروازه بانها که بومی است هیچ صحبتی در خصوص اضافه شدن نیروی بومی به این جمع نشده است.


حسین باستین با تاکید براینکه هدف گذاری باشگاه در سال اول صعود به لیگ برتر خواهد بود گفت : هیجده تیمی که در لیگ امسال دسته اول کشور حضور دارند هدفشان صعود به لیگ برتر خواهد بود که شاهین شهرداری بوشهر نیز از این امر مستثنی نخواهد بود و برای بدست آوردن این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

یادآور میشوم تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 18 روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید مهدوی آغاز خواهد شد .

 

 

گفتگو : محمد زائری



ترند های روز