۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
جام جهانی 2018 - مرحله 1/8 نهایی

روسیه - اسپانیا؛ حمله ماتادور‌ها به قلعه تزار‌ها

در چارچوب مرحله یک هشتم جام جهانی 2018، دو تیم اسپانیا و روسیه فردا عصر، به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۸۰۹۲۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ اسپانیا به عنوان تیم صدرنشین گروه B رقابت ها، مقابل روسیه میزبان قرار می گیرد. روس ها به حمایت هواداران پرشور و لاروخا به بازیکنان قدرتمند خود تکیه کرده اند.

 

اسپانیا کار خود در جام جهانی را با تساوی 3-3 برابر پرتغال آغاز کرد. آن ها درست دو روز قبل از شروع رقابت ها، به دلیل امضای قرارداد لوپتگی با رئال مادرید، وی را از سمتش برکنار کردند تا فرناندو هیرو، اولین تجربه بزرگ خود را با هدایت کشورش در جام جهانی آغاز کند. اسپانیا در گروه مرگ رقابت ها با پیروزی برابر ایران، صعودش را قطعی کرد و تساوی دور سوم برابر مراکش، باعث شد به عنوان تیم اول صعود کنند که آن ها را از قرعه سخت اروگوئه دور کرد. لاروخا برای این دیدار مصدوم یا محرومی ندارد، اما رینا به دلیل آسیب دیدگی عضلانی، در دسترس نخواهد بود.

 

در سوی دیگر روسیه ای قرار دارد که با نتایج درخشانش در مرحله گروهی، تعجب همگان را برانگیخت. آن ها به عنوان یکی از هجومی ترین تیم های این جام شناخته می شوند و پیروزی های پرگل برابر عربستان سعودی و مصر، حاکی از این واقعیت است. شاید روی کاغذ نتوان شانس زیادی برای روسیه قائل شد، اما اینجا جام جهانی است و همه شانس دارند.