۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
سرمربی مقاومت تهران؛

کلیوند : هدف و اولویت اصلی ما صعود به لیگ یک است

سرمربی مقاومت تهران گفت : در فصل جدید هدف و اولویت اصلی ما صعود به لیگ یک خواهد بود
کد خبر: ۸۱۰۶۶

به گزارش"دی اسپورت"، علی کلیوند در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط تیم مقاومت برای فصل جدید اظهار داشت : تست گیری تیم دو هفته پیش انجام و بازیکنانی را از این طریق جذب تیم کردیم در تست گیری اولویت ما جذب بازیکنان سرباز و بازیکنانی بود که قبلا حداکثر در لیگ دو شاغل بودند.

 

کلیوند ادامه داد : تست گیری های تیم الف و ب ما انجام شده است و تقریبا از لحاظ نفرات هر دو تیم تکمیل شده اند اما در این بین برای مثال بازیکنانی در تیم ب داریم که در لیگ دو بازی کرده و بازیکنانی در تیم الف داریم که در لیگ سه بازی کرده اند به همین دلیل احتمال معاوضه این بازیکنان بین تیم های الف و ب باشگاه وجود دارد.

 

سرمربی مقاومت تهران افزود : درهای تیم مقاومت برای سایر بازیکنان باز است اما این را نیز بگویم که تقریبا تیم بسته شده است و از شنبه تمرینات ما به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

 

وی در خصوص انتخاب دستیاران خود در تیم مقاومت تهران گفت : اسامی کادر فنی همان اسامی است که قبلا اعلام شده و تقریبا کادر تکمیل شده است و فقط یک مربی بدنساز مانده که وضعیت آن نیز تا شنبه مشخص خواهد شد.

 

سرمربی مقاومت تهران در خصوص هدف این تیم در رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم بیان داشت : ما در این فصل  سعی کردیم تیم را صرفا جهت صعود به لیگ یک ببندیم و هدف و اولویت ما در فصل جدید صعود به لیگ یک خواهد بود‌.

 

کلیوند با اشاره طبق مصوبه باشگاه محدویت هایی در جذب بازیکنان ستاره دارند بیان داشت : ما با توجه به اینکه نمی توانیم هزینه آنچنانی کرده و ستاره هایی را جذب تیم کنیم سعی کردیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که سابقه بازی در تیم های لیگ دویی را داشته اند در کل تیم مقاومت در این فصل تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که اکثر آنان متولد ۷۰ و ۷۰ به بالا می باشند‌‌ سعی کردیم در این فصل نسبت به فصل قبل دنبال بازیکن سازی نبوده و تمرکز ما فقط برای صعود به لیگ دسته اول باشد.



ترند های روز