۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
اختصاصی دی اسپورت؛

آخرين اخبار از تيم فوتبال ملوان بندرانزلى

مروری بر آخرین اخبار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی
کد خبر: ۸۱۱۰۵

به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی؛ در این بسته خبری می توانید از آخرین اتفاقاتی که در یک ماه گذشته در باشگاه ملوان رخ داده است با خبر شوید.

در تاریخ ۱۲ خرداد – فرهاد پورغلامی با حکم هیئت مدیره باشگاه ملوان با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده شد و آقایان مهدی حسنی مقدم – کورش برمک – علی حسنی صفت ( مربی دروازه بان ها ) – یاسر جلالی ( مربی بدنساز ) به عنوان دستیاران پورغلامی در تیم ملوان در کنار ، وی فعالیت می نمایند

در تاریخ ۲۲ خرداد – با واگذاری ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان بندرانزلی به آقای محمد رفیع نیا ( شرکت auto _ anzali) موافقت شد و مراحل واگذاری سهام با حضور نماینده تام الاختیار مالک باشگاه ملوان ( آقای میلاد رفیع نیا ) در حال انجام است و تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

۲۴ خرداد – مراسم معارفه فرهاد پورغلامی سرمربی جدید باشگاه ملوان با حضور جمعی از مسئولین ، پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال ملوان در سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد ضمن اینکه در این جلسه جناب آقای بهمن صالح نیا پدر خانواده بزرگ ملوان به عنوان مشاور ورزشی مالک باشگاه ملوان منصوب گردید.

۲۴ خرداد – پس از مراسم معارفه فرهاد پورغلامی به عنوان سرمربی ملوان اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال ملوان در فصل جدید زیر نظر کادر فنی در استادیوم تختی با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد.

۲۴ خرداد – بیست درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان ، اعضای کادر فنی و ۱۰ در صد از مطالبات مربیان پایه و پرسنل باشگاه ملوان توسط مالک جدید پرداخت شد.

۲۷ خرداد – متاسفانه باشگاه ملوان در غم از دست دادن اسمائیل خباز غازیانی پیشکسوت و بزرگ مرد باشگاه ملوان عزادار شد ، اسمائیل خباز غازیانی از سال ۴۸ و از زمان تاسیس باشگاه ملوان پا به پای بهمن صالح نیا برای پایداری قوی سپید زحمت کشید.

اول تیر – نشست خبری محمد رفیع نیا مالک جدید باشگاه ملوان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سوم تیر – تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان در مسابقات چهار جانبه تبریز به مقام قهرمانی دست یافت.

ششم تیر – تیم ملوان در اولین دیدار تدارکاتی خود با هفت گل تیم فوتبال جوانان بنادر و دیانوردی را شکست داد.

هشتم تیر – تست گیری از بازیکنان مستعد در دو ، روز متوالی به انجام رسید.

نهم تیر – تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی پس از ۵ سال به مقام قهرمانی استان گیلان دست یافت.

یازدهم تیر – از اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان تجلیل شد.

 

یازدهم تیر – اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال امید ملوان برگزار شد.

 

سیزدهم تیر ماه – تیم فوتبال ملوان در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم فوتبال منتخب فومن رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

 

چهاردهم تیرماه – تیم فوتبال ملوان در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم فوتبال امید ملوان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در فصل نقل و انتقالات تیم فوتبال ملوان تاکنون ” آقایان دانیال ماهینی ( مدافع چپ ، استقلال خوزستان ) – امین جهان عالیان ( هافبک – سپاهان ) – محمد هادی یعقوبی ( هافبک – تیمهای پایه ملوان ) و حمید خدابنده لو ( هافبک – نفت تهران ) را جذب نموده است ضمن اینکه آقایان محمد پور رحمت الله و شهاب زندی دو هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ملوان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نموده اند.

همچنین جدایی آقایان : مهدی کربلایی – حسین کیانی – صائب محبی – بهمن سالاری و علی نوری از جمع قو های سپید قطعی شده است.

تمرینات تیم فوتبال ملوان هم اکنون با حضور ۳۰ بازیکن پیگیری میشود و تیم فوتبال ملوان تاکنون ۱۶ جلسه تمرینی را ، زیر نظر کادر فنی برگزار نموده است ، شایان ذکر است تعداد ۸ بازیکن از تیمهای پایه ملوان به جمع تیم بزرگسالان اضافه شده اند.

 

تیم فوتبال ملوان برای برپایی اردویی تدارکاتی پیش از فصل ، از تاریخ بیستم تیر  ماه عازم شهر اردبیل خواهد شد.



ترند های روز