۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

اعتراض شدید هواداران نفت و گاز به حضور علی نیکبخت

طی چند روز گذشته با معرفی علی نیکبخت به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری نفت و گاز، موجی از انزجار از این مربی در بین گچسارانی ها ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۱۲۳۱

 به گزارش «دی اسپورت»؛ مدیران نفت و گاز گچساران پس از کسب نتایج در خور تحسین با بهمن فرازمند که در فصل گذشته تنها در ضربات پنالتی نتوانست این تیم را به لیگ آزادگان برساند، علی نیکبخت را به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم معرفی کردند که این موضوع موجب ناراحتی هواداران نفت و گاز شده است.
طبق شنیده های خبرنگار دی اسپورت از گچساران، هواداران این تیم پس از اعلام نام نیکبخت به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و معتقدند مدیران باشگاه حتی نباید با مربی که با مصاحبه های پی در پی و مظلوم نمایی موجب محرومیت چند ماهه گچسارانی ها از بازی در ورزشگاه خانگی شان شده, حتی وارد مذاکره می شدند چه برسد که بخواهند او را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری معرفی کنند.

نفت و گاز گچساران دو فصل پیش در حالی که داریوش یزدی سکان هدایت این تیم را به دست داشت به دلیل حواشی که در بازی برابر تیم اروند خرمشهر با سرمربیگری علی نیکبخت به وجود آمده بود، علاوه بر از دست دادن شانس صعود، چندین ماه از دیدن بازی های تیم محبوب خود در ورزشگاه خانگی شان محروم شده بودند.