۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
اختصاصی دی اسپورت؛

گزارش تمرین امروز ملوان بندر انزلی

تمرین تیم فوتبال ملوان عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۸/۳۰دقیقه زیر نظر فرهاد پورغلامی سرمربی این تیم برگزار گردید
کد خبر: ۸۱۲۳۴

به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی، تمرین تیم فوتبال ملوان عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۸/۳۰دقیقه زیر نظر فرهاد پورغلامی سرمربی این تیم با حضور پر شور هواداران متعصب و دوست داشتنی ملوان در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد.

احسان پورغلامی – دانیال ماهینی – علی فاطمی – حمید خدابنده لو – شهاب زندی و علی عابدی در تمرین عصر روز یکشنبه به شکل اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز و کادر پزشکی به تمرین پرداختند.

حافظ یعقوبی همچون روزهای گذشته به دلیل مصدومیت تنها غایب تمرین عصر روز یکشنبه تیم فوتبال ملوان بود.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز یکشنبه پس از گرم کردن بدنهای خود تمرینات حفظ توپ و حمله به دفاع را در دستور کار داشتند.

 

متاسفانه در این بخش از تمرین آرمین انبساطی جوان خوش تکنیک ، متعصب و با آتیه ملوان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد که برای این بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان آرزوی سلامتی می نماییم.

در بخش پایانی تمرین عصر روز یکشنبه تیم فوتبال ملوان بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند که یک گروه از بازیکنان زیر نظر کوروش برمک تمرینات اختصاصی برای مهاجمین ، گروهی دیگر زیر نظر مهدی حسنی مقدم تمرینات اختصاصی برای مدافعین و یک گروه نیز زیر نظر فرهاد پورغلامی بازی فوتبال را در برنامه تمرینی خود مرور کردند.

امیر جمالی پزشکیار اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از جمله میهمانان ویژه تمرین عصر روز یکشنبه تیم فوتبال ملوان بود که مورد استقبال کادر پزشکی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان قرار گرفت.