۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

طاهري فرد: اميدوارم مطالباتم از نساجی در فضاي دوستانه تسویه شود

مدیران باشگاه نساجی مازندران برای فصل جدید با مشکل بدهی هنگفتی که از لیگ های گذشته روی هم انباشته شده مواجه شده اند. یکی از این طلبکاران حمید طاهری فرد است که فصل گذشته در این تیم بازی کرده است.
کد خبر: ۸۱۲۶۰

به گزارش"دی اسپورت"، حمید طاهری فر در مورد طلبش از باشگاه نساجی به خبرنگار دی اسپورت گفت: من فصل گذشته در باشگاه نساجی بازی کرده ام ولی با این وجود مطالباتم تسویه نشده که انتظار دارم هر چه زودتر این موضوع حل و فصل شود زیرا منبع درآمد من هم به مانند همه فوتبالیست ها از همین راه است و با مشکلات زیادی دست به گریبانم.

 

طاهری فر ادامه داد: كميته تعیین وضعیت تلاش می‌کند حق را به حقدار برساند و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم تا کنون تلاش کرده اند که برای کم شدن حجم بدهی‌ باشگاه‌ها، راهکارهایی را در نظر بگیرند و بر همین اساس باشگاه‌هایی که خواهان جذب بازیکن هستند را مکلف کرده اند تا درصدی از قرارداد بازیکنان جدید را به عنوان بدهی‌هایشان بپردازند و باشگاهی که این روند را طی نکند براي صدور كارت بازيكنان جديد خود با مشکل مواجه خواهند شد.

 

هافبک سابق باشگاه نساجی با بیان اینکه دوست دارم با باشكاه نساجي مازندران همكاري لازم را داشته باشم افزود: آنطور که شنیده ام مديرعامل و مالك باشگاه نساجی مازندران تا به اينجاي كار تلاش زیادی برای تسویه بدهی های گذشته این باشگاه انجام داده اند ولي هنوز با بنده تسويه حساب نکرده اند.

 

طاهری فر در پایان گفت: نساجي طلبكاران زيادي دارد و بنده هم جزو آنها هستم، به همین دلیل انتظار دارم عدالت برای بازيكنان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اجرا شود و دیگر نیازی به نامه‌نگاری با نهادهای بین‌المللی فوتبال نداشته باشند. در مجموع اميدوارم مطالباتم از تيم تازه ليگ برتري شده نساجی، در فضاي دوستانه پيش رفته و حل و فصل شود.



ترند های روز