۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
رفیع‌نیا ۷۰ درصد سهام باشگاه را خرید

خواجه‌وند: هر نتیجه‌ای به جز صعود برای ملوان شکست محسوب می‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: هر نتیجه‌ای به جز صعود ملوان به لیگ برتر برای باشگاه ما شکست محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۶۷

به گزارش «دی اسپورت»؛ مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در باشگاه ملوان گفت: من سال ۹۳ و ۹۴ عضو هیأت مدیره پرسپولیس بودم اکنون هم یک سرمایه‌گذار از بخش خصوصی که از علاقه‌مندان به ورزش است می‌خواهد به استان خودش کمک کند و مالکیت باشگاه را خریداری کرده است. آقای رفیعی‌نیا ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان را خریده است و از من هم دعوت کرده است که به ایشان در این باشگاه کمک کنم.

وی افزود: مالک باشگاه طرح و برنامه و نگاه اقتصادی به ملوان دارد و می‌خواهد که ملوان را دوباره به لیگ برتر بازگرداند.

خواجه‌وند در مورد اینکه بخش خصوصی در فوتبال ایران به دلیل درآمدزا نبودن فوتبال همواه سرخورده شده، گفت: در زمان حضور ما در پرسپولیس آقای دکتر خادم در بخش اسپانسرینگ پرسپولیس و استقلال تحول بزرگ ایجاد کرد، در تمام دنیا درآمدزایی باشگاه‌ها منوط به داشتن هوادار است و باشگاه ملوان این پتانسیل را دارد. ملوان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است که با داشتن هواداران زیاد می‌تواند در فوتبال درآمدزا هم باشد زیرا اقتصاد فوتبال به هواداران آن چسبیده است.

سخنگوی باشگاه ملوان تصریح کرد: ملوان هواداران متعصبی دارد و فکر می‌کنم مالک باشگاه ملوان هم با استفاده از همین پتانسیل بتواند زیرساخت‌های مناسب را در باشگاه ایجاد کند و این باشگاه به کمک هواداران، مسئولان شهری و استانی و کشوری دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

خواجه‌وند در مورد اینکه ملوان می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، اظهارداشت: در اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه همین بحث مطرح شد، در همان جلسه هم عنوان کردم هر نتیجه‌ای به جز صعود به لیگ برتر برای ملوان شکست محسوب می‌شود. ملوان می‌تواند دوباره به لیگ برتر بازگردد و نتیجه‌ای به غیر از این برای ما موفقیت محسوب نمی‌شود.

وی در مورد اینکه باشگاه ملوان ابزار لازم برای صعود به لیگ برتر را دارد یا نه، گفت: در حال حاضر ما یک تیم فوتبال خوب داریم که فرهاد پوغلامی سرمربی آن است و تلاش می‌کنیم آن را به لیگ برتر بازگردانیم اما زیرساخت‌های یک باشگاه را باید اعضای هیأت مدیره و مالک باشگاه ایجاد کنند و تیم مدیریتی تلاش خواهد کرد که با کمک هواداران، یک باشگاه خوب را پایه‌ریزی کند.

انتهای پیام/