۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
اختصاصی دی اسپورت؛

مالک باشگاه سیاه جامگان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد

عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان به دلیل فشار زیاد جلسات متوالی در خصوص فصل جدید باشگاه سیاه جامگان به دلیل عارضه در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: ۸۱۲۸۲

به گزارش"دی اسپورت"، صبح امروز محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد؛ او قرار بود امروز در جلساتی پیرامون رایزنی تشکیل هیئت مدیره باشگاه شرکت کند و در راستای تکامل جلسات روزهای قبل به کار خود ادامه بدهد اما امروز پیش از خروج از منزل دچار افت فشار و حمله قلبی شد و از طریق اورژانس به بیمارستان رضوی رسید. اکنون حال عمومی او مساعد است و ظهر امروز سیدهاشم حسینی مدیرعامل موقت این تیم به ملاقات او رفت. حسینی پس از این ملاقات به جلسات محرمانه پیرامون تشکیل هیئت مدیره این باشگاه رفت که در صورت هرگونه توافق احتمالی، خبر رسمی آن از طریق دی اسپورت اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است با توجه به خبرهای رسیده شده از مشهد، هیئت مدیره سیاه جامگان تقریبا نهایی شده است و به احتمال فراوان تا ساعات و روزهای آینده معرفی خواهد شد؛ همچنین قرعه کشی لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه 25 تیرماه برگزار خواهد شد و مسابقات از 20 مردادماه از سرگرفته خواهد شد.

پایگاه خبری دی اسپورت برای این پیشکسوت فوتبال خراسان آرزوی سلامتی دارد.







ترند های روز