۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
مدیر عامل فجرسپاسی شیراز؛

فلاح : وحيد رضايي به تيم فجر لطمه زيادي زده است

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت : وحید رضایی به علت وقت کشی و لطمه زدن به تیم فجر پاسخگوی افکار عمومی باشد
کد خبر: ۸۱۳۹۷

به گزارش"دی اسپورت"، رسول فلاح در خصوص شرایط تیم فجرسپاسی و ملحق نشدن وحید رضایی به تیم فجرسپاسی اظهار کرد : ما قبل از مذاكرات رو در رو به صورت تلفني با رضايي صحبت كرده بوديم. او هم گفت براي جدايي از ذوب آهن مشكلي ندارم.به اصفهان رفتيم و با او مذاكرات نهايي را انجام داديم بعد اعلام كرد اميد نمازي مخالف جدايي من است.

 

فلاح ادامه داد : چند روز بعد رضايي گفت مشكلاتش را حل كرده و سر تمرينات ما حاضر شد.دستيارانش را معرفي كرد و تيم را تمرين داد.چند بازيكن را كنار گذاشت حالا به اصفهان رفته و مي گويد نمي توانم با فجر باشم.

فلاح يادآور شد:من با سعيد آذري صحبت كردم و او هم گفت رضايي را ديگر نمي خواهيم اما حالا كه به بهانه گرفتن فسخ قرارداد و خداحافظي به اصفهان رفته پيغام داده ديگر نمي تواند به شيراز بيايد.

 

وی افزود : اخلاق گرايي و صداقت بايد درس اول مربيان ما باشد اما متاسفانه چنين رفتارهايي را در فوتبال مان شاهد هستيم و بايد براي اين فوتبال حلوا خيرات كرد و فاتحه فرستاد. او با امروز و فردا كردن و وقت كشي لطمات زيادي به فجر وارد كرده و در برابر افكار عمومي بايد پاسخگو باشد.

 

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در مورد انتخاب سرمربي گفت : اين نوع رفتارها تمام برنامه هاي ما را به هم ريخت.بايد تصميم گيري كنيم و فرد جديدي را به عنوان سرمربي انتخاب كنيم.تيم ريشه دار و قديمي فجر نبايد ملعبه دست افرادي باشد كه با سناريو هايشان مي خواهند اين تيم را نابود كنند. آنها منتظر باشند تا تبعات كارهايشان را ببينند.‌